رحیمی

نایب‌رئیس شورای شهر کرج از افزایش ۳۰ درصدی درآمد شهرداری این کلان‌شهر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علیرضا رحیمی، این مطلب را در حاشیه جلسه چالش‌های درآمدی شهرداری که با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر، شهردار و مسئولان مالی این دستگاه تشکیل شد، عنوان کرد.

وی این اتفاق مثبت را نتیجه تلاش همکاران شهرداری در حوزه مالی و درآمد ارزیابی کرد و گفت: کسب این درآمد در شرایط اقتصادی فعلی و با توجه به کاهش صدور پروانه، نشان‌دهنده عزم شهرداری برای ارتقای شاخص‌های درآمدی است.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج افزود: انتظار داریم این روند با قوت و قدرت بیشتری در ستاد مرکزی و به‌ویژه در سازمان‌ها ادامه یابد.

رحیمی تأکید کرد: همه سازمان‌های شهرداری باید نسبت به فعال‌سازی بیش‌ازپیش کدهای درآمدزایی خود اقدام کنند. 

وی پیگیری لایحه‌ای در مجلس شورای اسلامی در خصوص درآمدهای پایدار را موردتوجه قرارداد و کدهایی همچون؛ نوسازی، اصناف، عوارض خودرو، ارزش‌افزوده و پسماند را ازجمله کدهای درآمدی پایداری دانست که شهرداری کرج می‌تواند با پیگیری بیشتر از طریق آن‌ها نسبت به جذب درآمد اقدام کند.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج به بازنگری شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از ابزارهای جذب مشارکت و درآمد شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: تهیه این شیوه‌نامه می‌تواند به جذب و افزایش رغبت سرمایه‌گذاران و مالکین برای مشارکت با شهرداری منجر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =