آرامستان - کراپ‌شده

دبیر کمیته معاونان خدمات شهری کلان‌شهرهای کشور گفت: یکی از کلیدهای موفقیت سازمان مدیریت آرامستان‌ها توجه به رویکرد اجتماعی در پروژه‌های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محسن مرادی در دومین نشست هم‌اندیشی روسای سازمان‌های خدماتی شهرداری کرج که به میزبانی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در بهشت سکینه (س) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سازمان‌های فعال در مدیریت شهری، مجموعه مدیریت آرامستان ها است که عملکرد فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای آن در سطح کشور مطرح است و در سطح کلان‌شهرها از طرح‌ها و ایده‌های اجرایی در بهشت سکینه (س) استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مطلوبیت این فعالیت‌ها و عملکرد در آرامستان های کرج، توازن و پیوستگی آن بوده که مسئولان دچار افراط‌وتفریط نشده‌اند و به‌مرورزمان اقدامات مطلوبی در راستای رضایت شهروندان انجام داده‌اند، درواقع یکی از کلیدهای موفقیت این سازمان توجه به رویکرد اجتماعی در پروژه‌های مختلف است.

مسئولان به حاشیه‌سازی رسانه‌های زرد واکنش نشان ندهند

دبیر کمیته معاونان خدمات شهری کلان‌شهرهای کشور از مدیران شهری خواست تا همچنان از تجربه‌های مدیران قبلی و صاحب‌نظران فعلی استفاده کنند و گفت: طی سال‌های گذشته سازمان‌های قوی و دارای اقدامات ویژه در شهرداری کرج فعال بودند که آثار و برکات فعالیت آن‌ها هم‌اکنون در شهر قابل‌رؤیت است.

مرادی در ادامه سخنان خود از مسئولان خواست تا به حاشیه‌سازی رسانه‌های زرد بی‌اهمیت باشند و یادآور شد: باید به مسائل و مشکلات شهر نگاه اجتماعی داشت تا بتوان دغدغه‌های مردم را شناسایی کرد.

مدیران خوش‌فکر فصل جدیدی از خدمات را در کرج رقم بزنند

وی اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی و داشتن تدبیر و مدیریت کافی، فصل جدیدی از ارائه خدمات در شهر کرج رقم بخورد تا مردم به آینده شهر خود امیدوار باشند.

دبیر کمیته معاونان خدمات شهری کلان‌شهرهای کشور گفت: عملکرد و اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای سازمان آرامستان های شهرداری کرج در سطح کشور مطرح است و این مجموعه بین آرامستان کلان‌شهرها حرفی برای گفتن دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =