به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، جواد چپردار در ششمین کمیسیون سلامت، محیطزیست و خدمات شهری، اظهار کرد: تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی مختلف بهجای ایفای نقش در انتقال پیام به مخاطبان و فرهنگسازی به مشکل و معضلی در انضباط شهری تبدیلشده و نیاز به ساماندهی داشت.
وی بابیان اینکه این طرح شامل ۳۵ ماده و ۴ فصل است، گفت: طرح ساماندهی تبلیغات شهری با موضوع تمرکز تصمیمگیری پیرامون تبلیغات محیطی و شهری در اولین کمیسیون محیطزیست با حضور روسای سازمانهای مربوطه بررسی و نهایی میشود و سپس در جلسه صحن علنی این شورا تصویب خواهد شد.
رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: اولین ماده طرح ساماندهی تبلیغات شهری در جهت اجرای تبصره بند ۲۵ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، تبصره ۶ ماده ۹۶، بند ۲۷ ماده ۵۵ قانون شهرداری و همچنین آییننامه پیشآمدگیهای ساختمانی درگذرها و بهمنظور هماهنگی و یکسانسازی در ضوابط و مقررات مربوط به تبلیغات محیطی و ساماندهی امور و پاسخگویی به متقاضیان درزمینهٔ نصب و انجام تبلیغات، ضوابط و مقررات تبلیغات محیطی در چارچوب طرح ساماندهی تبلیغات شهری اشارهشده است.
چپردار به ماده ۳۵ این طرح اشاره کرد و یادآور شد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری موظف است در مدت حداکثر شش ماه طرح استانداردسازی و جانمایی تابلوهای موجود و مستقر در سطح شهر که به هر نحوی با مواد فوق مغایرت دارند را بر اساس مصوبه بهروزرسانی کند.
ارسال نظر