علی رضا عاقلی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از بیش از ۳۰ هزار مترمکعب عملیات خاک‌برداری در جبهه غربی و شرقی زیرگذر ماهان – آزادی خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: پس از تکمیل معارض فاضلاب شهری و تکمیل اجرای کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی، عملیات خاک‌برداری در ضلع شرقی زیرگذر جهت روسازی مسیر توسط عوامل سازمان عمران آغازشده و با تمام توان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه زیرگذر ماهان – آزادی طبق زمان‌بندی تعیین‌شده و با سرعت مناسبی در حال اجرا است، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار مترمکعب عملیات خاک‌برداری در جبهه غربی و شرقی زیرگذر ماهان – آزادی اجرایی شده  است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج همچنین به عملیات لوله‌گذاری کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی در هر دو ضلع غربی و شرقی به‌طور کامل اشاره کرد و گفت: ساخت عرشه ضلع غربی و اجرای دیوار شمال غربی و جنوب غربی نیز تا حدود ۹۰ درصد عملیاتی شده است.

عاقلی همچنین یادآور شد: عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت زیرگذر پس از آماده‌سازی معبر و پایان عملیات خاک‌برداری در روزهای آتی در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =