555 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج از اجرای طرح مقابله با سد معبر باهدف ارتقاء سیما و منظر شهری در خیابان المهدی و هشت متری اول خبر داد.

مجید کمالی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: این اقدام باهدف جلوگیری از فعالیت مشاغل مزاحم و در راستای حمایت از حقوق شهروندان، روان کردن مسیرهای عابر پیاده، ترافیک خودروها و جلوگیری از ادامه فعالیت مشاغل مزاحم صورت گرفته است. 

وی گفت: طی گزارش‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق سامانه ۱۳۷، سد معبر یکی از مشکلات اساسی حصارک پایین به ویژه خیابان المهدی و هشت متری اول  به شما می‌رود که تلاش می‌شود این مشکل با همکاری شهروندان و کسبه در کوتاه‌ترین زمان مرتفع شود. 

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج افزود: در این اقدام ابتدا با نصب بنر اطلاع‌رسانی و  نصب تابلو توقف ممنوع از توقف خودروها جلوگیری و سعی در کم کردن حجم سنگین ترافیک و آزاردهنده محل مذکور خواهیم شد.

کمالی نژاد بابیان اینکه جمع‌آوری سد معبر با استناد به تبصره یک‌بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از فضای معابر میدان‌ها، پارک‌ها و محل عمومی برای کسب، سکنی یا هر عنوان دیگری را ممنوع کرده و شهرداری را مکلف کرده از آن جلوگیری کند، صورت خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: طرح ضربتی رفع تخلفات سد معبر کسبه و دست‌فروشان توسط شهرداری منطقه با قاطعیت ادامه دارد و با اشخاصی که به هر عنوان اقدام به سد معبر و تخلفات شهری می‌کنند برخورد قاطعی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =