مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج گفت: پیکر پاک دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، صبح پنج شنبه (۳۰دی ماه) از مقابل شهرداری تشییع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرایی در سی و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با اشاره به تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر این دو شهید ساعت هفت و نیم صبح روز پنج‌شنبه (۳۰دی‌ماه) از مقابل شهرداری کرج آغاز می‌شود

وی بابیان اینکه پیکر این شهدا در آرامستان بهشت علی (ع) آرام می‌گیرد، افزود: از همه شهروندان دعوت می‌شود با حضور باشکوه و حماسی خود در این مراسم، یک‌بار دیگر زیباترین صحنه‌های بیعت با آرمان‌های شهدا را به نمایش بگذارند.

شهردار کرج در بخش دیگری با اشاره به اهتمام مدیریت شهری در توسعه فضای شهری، ابراز کرد: در این خصوص اولویت با مناطق کم برخوردار است چراکه باور داریم توسعه سرانه‌ها در مناطق مختلف باید به‌صورت متوازن و عادلانه باشد.

سعیدی سیرائی توضیح داد: حیدرآباد، شکرآباد، ملک‌آباد، مالک اشتر، ترک آباد و خیابان فروردین جزو محلات کم برخورداری هستند که علی‌رغم جمعیت زیاد، در حوزه فضای سبز شهری و پارک‌های محله‌ای وضعیت مطلوبی ندارند.

وی اضافه کردشهرداری در تلاش است از طرق مختلف مثل تملک زمین نسبت به ایجاد پارک و فضای سبز در این محلات اقدام کند که بدون تردید تحقق این هدف در گرو حمایت شورا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =