شهید گمنام

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از برپایی کاروان خودرویی بدرقه پیکر پاک دو شهید گمنام در استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، طی چند روز گذشته نشست‌های مختلفی از سوی نهادهای مختلف ازجمله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، سپاه استان البرز، شهرداری کرج و دیگر ادارات دست‌اندرکار جهت هماهنگی برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در استان البرز برگزار شد.

حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در این زمینه اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است که مراسم تشییع دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز پنجشنبه سی‌ام دی‌ماه جاری از مقابل مصلای نماز جمعه کرج آغاز شود که قبل از آن پرسنل شهرداری کرج نیز با برگزاری مراسم زیارت عاشورا با شهدای گمنام وداع می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است که کاروان بدرقه پیکر پاک دو شهید گمنام روز سی‌ام دی‌ماه ساعت هشت صبح مقابل مصلای کرج حرکت و پس‌ازآن، مردم همیشه درصحنه شهرهای محمدشهر و ماهدشت میزبان شهدا خواهند بود و پس‌ازآن با حضور در آرامستان بهشت علی (ع) با این دو شهید گران‌قدر وداع و تجدید میثاق می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به اینکه طبق دستور شهردار کرج، هماهنگی و مدیریت بین دستگاه‌های اجرایی جهت هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن این مراسم بر عهده سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج است، ادامه داد: باید با تمام توان و همکاری و حضور پرشور آحاد مردم همیشه درصحنه، این مراسم به نحو مطلوبی برگزار شود تا شأن شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران حفظ و مقام آن‌ها گرامی داشته شود.

عسگری یادآور شد: در مجموعه شهرداری کرج، سازمان‌های مدیریت آرامستان ها، فرهنگی اجتماعی، سیما منظر و فضای سبز، معاونت خدمات شهری، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، پایگاه بسیج شهرداری با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه استان، پلیس راهور و نیروی انتظامی استان البرز و دیگر نهادهای دست‌اندرکار سعی در برگزاری هرچه بهتر این مراسم دارند.

وی افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سازه‌های تبلیغاتی محلات مختلف کرج، جانمایی اتوبوس در نقاط مختلف کرج جهت پیوستن شهروندان به کاروان خودرویی تشییع این دو شهید گران‌قدر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ... از دیگر اقدامات مهم است که در دستور کار قرارگرفته است.

لازم به ذکر است که در شهریورماه سال ۹۸ به همت سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، آرامستان بهشت علی(ع) به مساحت کلی ۲۲۰ هکتار (۴۰ هکتار مساحت فاز اول) به‌عنوان آرامستان جامع استان البرز در جاده ماهدشت به اشتهارد افتتاح و بهره‌برداری شد و هم‌اکنون به شهروندان استان البرز خدمات ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =