55 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست درآمدی این منطقه در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

حمیدرضا عبدالله پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز گفت: این منطقه با جذب بودجه ۲۰۲ درصد بودجه مصوب در دی‌ماه سال جاری برای سومین ماه متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق دهگانه شد.

وی گفت: این منطقه با جذب درآمد نقدی به میزان ۸۲ میلیارد و ۷۰ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۹۳۷ ریال، توانسته است ۲۰۲ درصد جذب بودجه را کسب کند، که این میزان جذب درآمد با انسجام و پیگیری واحدهای درآمدی محقق شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج افزود: بالاترین ارقام جذب درآمد این منطقه از محل مطالبات جرائم کمسیون ماده ۱۰۰ و عوارض صدور پروانه ساختمانی بوده که نقش معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۰ در این موضوع بسیار مؤثر بوده است.

عبدالله پور همچنین گفت: همچنین بر اساس آمار مقایسه‌ای، درآمد منطقه ۱۰ در چهار ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ درصد جذب، رشد ۸/۲ برابری داشته و در مبلغ وصول‌شده بیش از پنج برابر بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که مجموع درآمد نقدی و تهاتری منطقه طی ماه‌های مهر، آبان، آذر و دی در سال گذشته رقمی معادل ۵۶ میلیارد ریال بوده که با این رقم ۵۷ درصد جذب بودجه را کسب کرده است درحالی‌که در ۴ ماه مشابه سال جاری با جذب بالغ‌بر ۲۹۵ میلیارد، ۱۵۸ درصد درآمد توسط منطقه جذب‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =