دهه فجر - کراپ‌شده

ملت ایران امیدوار، مصمم و استوار در راستای نیل به ایرانی آباد و توسعه یافته با عزم و اراده آهنین گام بر می‌دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ دنیا شاهد حماسه عظیم ملتی بزرگ در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بود که با تمام توان و با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و وحدت کلمه، روزهای ماندگارو فراموش ناشدنی را در تاریخ ایران عزیز جاودانه ساخت .

انقلاب اسلامی ایران نهضتی بزرگ، شکوهمند و تأثیرگذار است که موجب تجدید حیات دین و معنویت در جامعه ایران شد و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره کرد.

امروز به برکت انقلاب اسلامی، علی‌رغم وجود دسیسه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی دشمنان نظام، ملت ایران امیدوار، مصمم و استوار در راستای نیل به ایرانی آباد و توسعه یافته با عزم و اراده آهنین گام بر می‌دارد.

مجموعه مدیریت شهری کرج با ادای احترام به روح بلند امام راحل و تمام شهدای گرانقدری که درخت تناور این انقلاب با خون آنان آبیاری شده، برای همه فجر آفرینان و به ویژه مردم سرافراز، شریف و متعهد شهرستان کرج آرزوی موفقیت دارد و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقـــام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =