علی احمدی

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از ارائه خدمات ویژه در حاشیه مراسم جشن انقلاب خبر داد و گفت: آزادی ۱۲ زندانی یکی از این خدمات به شمار می رود.

علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر به اقدامات سازمان فرهنگی با همکاری مناطق دهگانه، سازمان‌های تابعه و ... در مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری برپایی جشن انقلاب با همکاری پایگاه بسیج حوزه هشت حضرت سیدالشهدا در روز ۱۲ بهمن ساعت ۱۴ در محل تالار شهیدان نژاد فلاح است.

وی بابیان اینکه با همکاری بنیادهای نیکوکاری در حاشیه این جشن به مناسبت ۱۲ بهمن‌ماه، ۱۲ زندانی آزاد می‌شوند، به اهدا ۱۲ جهیزیه، توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و ۱۲۰ هزار پرس غذا در این مراسم اشاره کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج همچنین از تقدیر از ۱۲ نفر از نخبگان علمی کمیته امداد در این مراسم خبر داد و افزود: خانواده‌های شهدای انقلاب نیز در این مراسم تجلیل می‌شوند.

احمدی در خصوص دیگر اقدامات مدیریت شهری کرج در این ایام، اظهار کرد: آذین‌بندی میادین اصلی و شوارع محوری و ساختمان‌های اداری از اقدامات روتین دهه فجر در همه‌سال‌های متمادی بوده و سال جاری نیز اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای ویدیو مپینگ و نورپردازی سه‌بعدی با تصاویر و شعارهای انقلابی بر روی یکی از ساختمان‌های بلند در هر منطقه، از دیگر اقداماتی است که سازمان فرهنگی با همکاری مناطق دهگانه هم‌زمان با دهه فجر انجام خواهد داد.

معاون شهردار همچنین به نورافشانی ۲۲ بهمن، هم‌زمان با ساعت الله‌اکبر در تمام مناطق دهگانه اشاره کرد و افزود: اکران بنرهای شهری به مناسبت ایام مبارک دهه فجر نیز با همکاری مناطق دهگانه، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج اجرا می‌شود.

احمدی در ادامه از چاپ و اکران بنر در پیشانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌عنوان دیگر اقدام مدیریت شهری در دهه فجر یادکرد و گفت: با همکاری سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری بر روی تمام تاکسی‌ها، پرچم ایران نصب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =