کارخانه آسفالت

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اخذ و تمدید گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت کارخانجات و تولیدات این سازمان برای هشتمین سال متوالی توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: ازآنجاکه گواهینامه فنی، مدرک رسمی نشان‌دهنده قابلیت تولید باکیفیت استاندارد یک سیستم ازلحاظ فنی و اجرایی است، موفقیت این سازمان در اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سال ۹۲ و تمدید این گواهینامه به مدت هفت سال متوالی بیانگر  این امر است که سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج قابلیت تولید انواع محصولات آسفالت گرم مناسب برای تمامی پروژه‌های راه‌سازی را دارد.

وی اضافه کرد: همواره به دنبال ارتقاء سطح کیفی محصول تولیدی با صرف هزینه کمتر، سازگار با محیط‌زیست و کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی هستیم .

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج همچنین گفت: بر این اساس؛ پس از راه‌اندازی خط تولید آسفالت گرم شهرداری کرج، با پیگیری‌های مجدانه کارشناسان واحد توسعه و برنامه‌ریزی این سازمان، پس از طی مراحل فنی و قانونی در سال ۹۲ موفق به اخذ گواهینامه فنی و تمدید آن برای هفت سال متوالی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =