کرونا

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: تا اطلاع ثانوی آموزش دانش آموزان مقطع دبستان و متوسطه اول غیر حضوری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد بابایی با اشاره به اینکه از چند روز گذشته شاهد افزایش تعداد آمار مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان‌های استان هستیم، اظهار کرد: طی چند روز اخیر تعداد بستری‌های بیمارستان دو برابر و مبتلایان نیز سه برابر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ، ۶۶ بیمار با علائم ‌کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری‌شده‌اند ولی خوشبختانه سیر صعودی ابتلا هنوز تغییر محسوسی بر تعداد فوتی‌ها نداشته است.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۳۶۹ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند.

بابایی با اشاره به سیر صعودی تعداد مراجعین سرپایی به مراکز درمانی هم گفت: تعداد مراجعین حضوری به حدود دو هزار نفر در روز رسیده که انتظار می‌رود طی روزهای آینده بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه این سویه از کرونا برخلاف سویه‌های قبلی کودکان و اطفال را هم درگیر می‌کند، افزود: در حال حاضر بین ۱۵ تا ۲۰ درصد بستری‌های بیمارستان‌های استان کودکان زیر ۱۴ سال هستند.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز ادامه داد: در شرایط فعلی تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان در حالت آماده‌باش قرار دارند و بناشده تخت‌های بیشتری برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یابد.

بابایی با اشاره به آخرین تصمیم این ستاد گفت: بناشده تا اطلاع ثانوی آموزش دانش آموزان مقطع دبستان و متوسطه اول غیرحضوری باشد و نحوه آموزش دانش آموزان متوسطه دوم هم به‌صورت ترکیبی و با تصمیم مدیر مدرسه انجام شود.

وی اضافه کرد: البته این محدودیت شامل مدارس طالقان نمی‌شود.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با اشاره به تغییر رنگ‌بندی‌های استان هم توضیح داد: در حال حاضر شهرستان کرج قرمز و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =