میز خدمت منطقه 7

شهردار کرج در برپایی میز خدمت منطقه ۷، تکیه بر خداوند و بهره‌گیری از توان و فکر نیروهای مردمی را عاملی برای حضور مداوم مسئولین در حرکت‌های جهادی دانست و گفت: زیر بنای این پویایی پایدار، تقویت ریشه‌های فرهنگی و اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در حاشیه میز خدمت منطقه ۷ که در مسجد الرحمن به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین آصف الحسینی رییس دادگاه انقلاب اسلامی کرج و پایگاه بسیج شهید خامنه‌ای با حضور حسین مهاجری، سید مرتضی اعتصامی و عمار ایزدیار اعضای محترم شورا، مدیر و مسئولان مربوطه در منطقه و جمعی از شهروندان برپا شد، ضمن تاکید بر تقویت ریشه‌های فرهنگی و اسلامی و نقش آن به عنوان زیربنای حرکت‌های جهادی، بهره گیری از توان و فکر نیروهای مردمی را در تحقق این مهم، ضروری عنوان کرد.

وی ایجاد انگیزه و روحیه ورزشی در میان جوانان و بسیجیان را عامل اصلی باز شدن بن بست‌های فرهنگی و دوری از سرگرمی‌های حاشیه‌ای دانست و گفت: در سال ۱۴۰۱ با در نظر داشتن مصوبات قانونی این روند سیر صعودی را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه مسئولین بوده و متاسفانه تا حدی آسیب دیده است، راه ترمیم آن را، «یکی شدن حرف و عمل مسئولان» ذکر و عنوان کرد:  سعی می‌کنیم تا با کار جهادی و مراقبت در وعده‌ها و صحبت‌هایمان موجبات اعتماد مردم را فراهم کنیم.

برای سرعت بخشیدن به مطالبات شهروندی به یاری شهروندان نیاز داریم

در ادامه، عمار ایزدیار، رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌ها، ضمن عرض ارادات به پیشگاه شهدا و امام شهدا (ره) در دهه مبارک فجر، از شهروندان خواست تا با تعاملی هر چه بیشتر در خصوص ایجاد رضایت و مطالبات خویش،  شورا و شهرداری را یاری کنند.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده در چند ماهه اخیر گفت: مجموعه مدیریت شهری در نظر دارد تا عرصه جهادی را به جایگاهی برای تعامل هر چه بیشتر و ابراز نقطه نظرات سازنده شهروندان، خصوصا جوانان تبدیل کند.

ایزدیار همچنین با اشاره به ضرورت آشنایی مسئولین از مشکلات شهری اظهار داشت: این مهم، عامل اصلی تعاملات صمیمانه با شهروندان به شمار می‌رود.

در ادامه، عباس کمالی روستا، مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج، پس از دریافت کتبی مشکلات مردم، از شهروندان خواست تا با حضور در شهرداری منطقه ۷ و احقاق حق خویش، راه را برای تعامل هر چه بیشتر مسئولین با مردم هموار کنند.

این مسئول یادآور شد که همه روزه پذیرای شهروندان و آماده شنیدن نقطه نظرات آنان در دفتر کار خود خواهد بود.

در نهایت این جلسه با جمع بندی نقطه نظرات مسئولین و بیان مشکلات مردم، از سوی حجت الاسلام و المسلمین آصف الحسینی پیبش نماز مسجد الرحمن و رییس دادگاه انقلاب اسلامی کرج و چند تن از بسیجیان در محل دفتر مسجد و قول تسریع در روند اجرایی و رسیدگی به مطالبات مردمی به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =