گرمخانه آقایان - کراپ‌شده

مسئول گرمخانه‌های شهرداری کرج گفت: در روزهای سرد زمستان دو دستگاه اتوبوس در طول شب در خیابان‌ها تردد دارند تا در صورت مشاهده افراد بی خانمان، آنها را به سرپناهی در جاده قزلحصار منتقل کنند.

بهنام مهدلو در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج با اشاره به پیش بینی افزایش برودت هوا طی روزهای آتی اظهار کرد: گرمخانه بانوان به صورت ۲۴ ساعته و گرمخانه مردان هم همه روزه، از ساعت ۱۷ عصر الی ۸ صبح میزبان مراجعه کنندگان است.

وی ادامه داد: گرمخانه بانوان شهرداری از ۲۰ خرداد امسال تا کنون حدود ۵۶۳۹ خدمت و گرمخانه آقایان نیز ۷۱۲۱ خدمت ارائه داده است.

وی توضیح داد: علاوه بر این، در روزهای سرد زمستان دو دستگاه اتوبوس هم در طول شب در خیابان‌ها تردد دارند تا در صورت مشاهده افراد بی خانمان، آنها را به سرپناهی در جاده قزلحصار منتقل کنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت گرمخانه بانوان حدود ۴۰ نفر است که در روزهای سرد معمولا نیمی از آن پر می‌شود و در سایر روزهای سال هم حدود ۱۰ نفر در آن حضور دارند.

این مسئول اضافه کرد: چند نفر از مراجعان گرمخانه زنان به دلیل کهولت سن به ساکنان دائمی این مرکز تبدیل شده‌اند و تمام طول سال در این مجموعه اقامت دارند.

مهدلو تاکید کرد: ظرفیت گرمخانه آقایان نیز ۱۰۰ نفر است که در روزهای سرد سال علی رغم محدودیت فضایی پذیرای ۱۵۰ نفر است.

مسئول گرمخانه‌های شهرداری کرج گفت: از دو هفته پیش یکی از سالن‌های مصلی به دستور امام جمعه کرج تجهیز شده و شب‌ها پذیرای تعدادی از بی خانمان شهر است.

وی ادامه داد: در روزهای سرد سال یک وعده شام گرم و یک عده صبحانه به مراجعین داده می‌شود و پذیرش شده‌ها، قبل از ورود به فضای گرمخانه لباس تمیز می‌گیرند و استحمام می‌کنند.

وی تاکید کرد: با هماهنگی انجام شده با مرکز بهداشت شرق کرج طی چند روز گذشته نسبت به اخذ تست HIV و کرونا از مراجعه کنندگان به گرمخانه بانوان و آقایان اقدام شد.

وی افزود: البته در صورت ابتلا به بیماری، ویزیت رایگان و ارائه دارو به مراجعه کنندگان هم انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =