آرامستان جلسه

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: طی دو سال گذشته روحانیون به صورت چند شیفت و خالصانه به ارائه خدمات به خانواده های عزادار پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا محبی دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری کرج با حضور در بهشت سکینه(س) با محمد محمودی نژاد سرپرست سازمان مدیریت آرامستان ها دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری کرج طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۳۶ روحانی از مجموعه ستاد اقامه نماز در مناطق و سازمان های شهرداری کرج مشغول خدمت رسانی و فعالیت هستند که طبق چارت و شیوه نامه‌های موجود، ماموریت‌های خود را به نحو مطلوبی انجام می‌دهند.


محبی افزود: هم اکنون این ستاد آمادگی دارد که با استفاده از ظرفیت و پتانسیل روحانیون فعال، به فعالیت‌های مختلف فرهنگی، دینی و آموزشی نظیر پاسخگویی به سئوالات شرعی، مشاوره مذهبی و ... اقدام کند.

وی بر برپایی نماز جماعت در تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری کرج به صورت منظم و روزانه تاکید کرد و گفت: با توجه به فعالیت روحانیون در بهشت سکینه(س)، روزانه نماز جماعت اول وقت در این مجموعه برپا می‌شود.

محبی اظهار داشت: با توجه به اینکه روزانه تعداد زیادی از خانواده‌های عزادار و شهروندان به سازمان آرامستان‌ها مراجعه می‌کنند، این مجموعه فضای خوبی برای ارائه خدمات فرهنگی مذهبی به ارباب رجوعان است.


همچنین در ادامه این نشست سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به احداث و بهره برداری از نمازخانه بهشت سکینه(س) در سال ۹۸ اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت این مکان مقدس یکی از بهترین نمازخانه‌ها در سطح استان می‌باشد که با معماری ایرانی اسلامی و دارا بودن وضوخانه و سرویس بهداشتی مجزا، فضای مطلوبی را برای خانواده‌های عزادار و مراجعه کنندگان به وجود آورده است.

محمد محمودی نژاد در ادامه به فعالیت روحانیون در این سازمان به منظور انجام وظایف شرعی اشاره کرد و ادامه داد: طی دو سال گذشته که ویروس کرونا شیوع یافت، انصافا روحانیون یکی از اقشاری بودندکه به صورت چند شیفت و خالصانه به ارائه خدمات به خانواده های عزادار پرداختند و از هیچ کمکی دریغ نکردند که جا دارد از زحمات تمامی آنها تقدیر و تشکر کنم.


وی با اشاره به اینکه سازمان آرامستان‌ها یک مجموعه خدماتی است و روزانه به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد، افزود: باید تمامی اقداماتی که در حوزه فرهنگی- دینی این سازمان انجام می‌شود، در شان و جایگاه شهروندان باشد که تاکنون این مهم به خوبی رعایت و رضایت شهروندان به خصوص از احداث نمازخانه و ایجاد فضایی امن و آرام تامین شده است.

محمودی نژاد ضمن تشکر از دغدغه ستاد اقامه نماز جهت پیگیری امور این سازمان یادآور شد: آماده هرگونه همکاری با ستاد اقامه نماز جهت ارائه خدمات مطلوب به روحانیون هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =