علی احمدی

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از آغاز مطالعات ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی پروژه پیاده راه سازی خیابان دانشکده خبر داد.

علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز گفت: این پروژه در مقیاس کلان دارای ماهیتی از نوع شهرسازی انسان­ محور و در مقیاس خرد دارای ماهیتی ترافیکی است که می‌بایست در راستای ارتقای کیفیت محیط گام بردارد.

وی اضافه کرد: واقع شدن پروژه در هسته تاریخی و قدیمی شهر کرج و وجود عناصر مذهبی و علمی همچون دانشکده کشاورزی، امام زاده حسن (ع) و از طرفی شرایط محیطی محدوده ضرورت انجام مطالعات اتاف را دو چندان می‌کند.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در ادامه به تشریح اهداف مطالعه اتاف پروژه پرداخت و گفت: مهمترین هدف مطالعه اتاف بررسی ابعاد پنهان در کنار ابعاد فیزیکی ملموس و لحاظ شده در بررسی‌­های مهندسی و همچنین مشارکت شهروندان در پروژه‌های شهری است تا از تاثیرات مخرب بی­ اعتنایی نسبت به آن کاسته شود.

احمدی خاطرنشان کرد: پس از اقدامات پژوهشی اولیه توسط تیم "اتاف" به منظور شناخت کلیه حوزه‌های مرتبط نسبت به موضوع، جلسه‌ای با حضور ناظر علمی، مجری پروژه و نمایندگان کلیه معاونت‌ها، سازمان‌های ذیربط (معاونت شهرسازی و معماری، معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت فنی و عمرانی، سازمان سیما منظر و فضاهای سبز شهری، شهرداری منطقه ۲ و ۹ و  اداره کل املاک) برگزار شد.

به گفته معاون شهردار، مدت زمان انجام مطالعه حدود ۶ ماه است و در طول اجرای پروژه جلسات هم اندیشی متعددی با کارشناسان و مدیران ذیربط به منظور بررسی همه جانبه و ارتقاء کیفیت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =