بازدید قطارشهری کرج - کراپ‌شده

شهردار کرج گفت: مدیریت شهری به‌ویژه شورای ششم همه تلاش خود را به کار گرفته تا روند اجرایی این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در بازدید از متروی کرج که با حضور احمد علی‌آبادی فراهانی مدیرکل بازرسی استان البرز، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب کرج، جواد چپردار رئیس شورای شهر کرج، محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش شورای شهر و جمعی از مدیران شهری همراه بود، با اشاره به اهمیت پروژه متروی کرج، گفت: مدیریت شهری به‌ویژه شورای ششم همه تلاش خود را به کار گرفته تا روند اجرایی این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار باشد.

وی همچنین تأکید کرد: مدیریت شهری برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه مترو نیازمند همبستگی و همکاری مدیران استانی است.

شهردار کرج اضافه کرد: مشکلات مالی پروژه با اتحاد و همدلی دستگاه‌های مربوطه با سرعت بیشتری رفع می‌شود.

احمد علی‌آبادی فراهانی مدیرکل بازرسی استان البرز در ادامه این ضمن بررسی دلایل روند کُند اجرای پروژه، گفت: ضروری است اعتبار لازم برای سرعت بخشیدن به‌منظور بهره‌برداری از خط دو قطار شهری تأمین شود.

همچنین حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب کرج نیز به فعالیت‌های خوبی که در این زمینه صورت پذیرفته اشاره کرد و بابیان اینکه نیاز شهر کرج به بهره‌برداری از خط دو قطار شهری  با توجه به افزایش روزافزون جمعیت، جدی است، گفت: امید است تا با بهره‌برداری از این پروژه، در سال‌های آتی شاهد کاهش ترافیک کلان‌شهر کرج باشیم.

وی تأکید کرد: هیچ‌گونه قصوری در کندی پروژه جایز نیست و انتظار می‌رود با هماهنگی مدیریت شهری و ورود استاندار البرز تمامی مشکلات پروژه رفع شده و روند اجرا، سرعت بیشتری بگیرد.

جواد چپردار رئیس شورای شهر کرج نیز در ادامه این بازدید اظهار کردما در تلاش هستیم تا با کارگروه‌های راهبردی موانع و مشکلات این پروژه را مرتفع کنیم.

وی به اهمیت تأمین مالی این پروژه اشاره کرد و گفت: ایجاد مجتمع‌های ایستگاهی برای تحقق این مهم ضروری است.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: تحقق منابع مالی برای پروژه متروی کرج با کمک‌های استاندار و مسئولان شهر امکان‌پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =