عمران، حسین آباد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از پیشرفت قابل‌قبول پروژه احداث بلوار موازی خیابان حسین‌آباد راه‌آهن خبر داد که باهدف کاهش ترافیک احداث خواهد شد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از پیشرفت قابل‌قبول پروژه احداث بلوار موازی خیابان حسین‌آباد راه‌آهن باهدف کاهش ترافیک خبر داد و اظهار کرد: با احداث این بلوار هم‌راستای خیابان حسین‌آباد راه‌آهن و اتصال آن به زیرگذر کچویی، معضل ترافیک این خیابان کم‌عرض که درنتیجه اتصال ورودی فردیس به آن ایجادشده تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: پس از بازگشایی این معبر از ورودی ایستگاه راه‌آهن تا زیرگذر کچویی، عملیات خاکی به میزان ۱۵ هزار مترمکعب، روسازی غیر آسفالتی (بیس و ساب بیس) به حجم دو هزار و ۲۰۰ مترمکعب، جدول‌گذاری به طول هزار و ۵۰۰ متر، اجرای دیوار سنگی با حجم هزار و ۷۰۰ مترمکعب و روکش آسفالت با صرف بیش از هزار تن آسفالت تاکنون عملیاتی شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با تأکید بااینکه معضل ترافیک، به‌ویژه در بافت قدیمی شهر یکی از معضلات بزرگ شهری است، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه در آینده نزدیک دسترسی شهروندان به محلات فردیس، رزکان و واریان شهر تسهیل شده، بار ترافیکی محله حسین‌آباد راه‌آهن کاهش پیداکرده و موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =