خدابین

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج گفت: بودجه پیش‌بینی‌شده در سال آینده حکایت از تصمیمات عمرانی و زیر بنایی در غرب بلوار ارم ازجمله محلات کم برخوردار قنبرآباد، اخترآباد، اکبرآباد و... دارد.

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه عمده مشکلات محلات کم‌ برخوردار ترمیم آسفالت، جدول‌گذاری و اجرای نهر جوی برای هدایت آب‌های سطحی است، گفت: ازجمله معابری که عملیات جدول‌گذاری و روکش آسفالت در آن اجرایی شده می‌توان به جدول‌گذاری و آسفالت خیابان ابوذر به طول ۱۱۰ متر و کوچه سالار به طول ۵۰ متر اشاره کرد.

وی همچنین اضافه کرد: بودجه پیش‌بینی‌شده در سال آینده حکایت از تصمیمات عمرانی و زیر بنایی در غرب بلوار ارم ازجمله محلات کم برخوردار قنبرآباد، اخترآباد، اکبرآباد و... دارد.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج در بخش دیگری عنوان کرد: بر اساس تبصره ۱ بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از فضای میدان‌ها، پیاده‌روها، پارک‌ها و معابر عمومی برای کسب، سکنی یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری کند و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن توسط مأموران خود اقدام کند.

خدابین گفت: به‌منظور جلوگیری از ایجاد سد معبر در معابر پیاده و سواره‌رو که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود و همچنین وجود برخی تابلوهای غیرمجاز در سطح معابر، طرح عملیاتی رفع سد معبر و حذف زوائد بصری طی ماه اخیر انجام شد.

وی افزود: در این طرح بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز، تابلو هشتی، بساط دست‌فروشان و وانت‌بارهای میوه‌فروش و موانع ترافیکی غیرمجاز جمع‌آوری شدند.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج گفت: شهروندان در صورت مشاهده مشکلات درخواست‌های خود را در راستای رفع و پیشگیری در حوزه خدمات شهری با شماره ۱۳۷ در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =