تاکسی

رئیس سازمان حمل‌ونقل بارو مسافر شهرداری کرج گفت: طی سه ماه گذشته، حدود ۲۰۰ دستگاه پیکان از سطح شهر جمع آوری و تاکسی‌های جدیدی جایگزین آنها شده است.

سید جواد موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه طرح حذف تاکسی‌های پیکان از خطوط تاکسی‌رانی در حال انجام است، اظهار کرد: به دستور شهردار و باحمایت شورای شهر، طرح جمع آوری و نوسازی تاکسی‌های پیکان از چند ماه پیش آغاز و با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: طی سه ماه گذشته، حدود ۲۰۰ دستگاه پیکان از سطح شهر جمع آوری و تاکسی‌های جدیدی جایگزین آنها شده است.

این مسئول تاکید کرد: برای نوسازی این تاکسی‌ها، رانندگان به بانک‌های عامل مشخص شده از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری معرفی و وام ۶۰ میلیونی با بهره چهار درصدی دریافت می‌کنند.

موسوی اضافه کرد: با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو و همچنین استقبال زیاد رانندگان از این طرح، بنا شده از فروردین سال آینده وام در نظرگرفته شده از ۶۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بارو مسافر شهرداری کرج گفت: وام صد میلیونی در نظر گرفته شده هم با سود چهار درصد به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با استقبال تاکسی‌داران و تامین منابع مورد نیاز، سال آینده هیچ تاکسی پیکانی در خطوط تاکسرانی کرج فعال نباشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به گلایه تاکسی‌داران از وضعیت بیمه خود گفت: این دغدغه کشوری است و تنها به کرج مربوط نمی‌شود و برای اینکه رانندگان تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار بگیرند باید سازمان تامین اجتماعی و دولت موانع موجود را از میان بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =