مرتضی شریف کاظمی - کراپ‌شده

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده‌سازی سیما و منظر شهری برای نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مرتضی شریف کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: اجرای طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف این شهر از ۱۰ اسفندماه آغاز و تا فروردین سال بعد ادامه خواهد داشت. 

شریف کاظمی عنوان کرد: این طرح شامل شست‌وشو، پاک‌سازی و رفت‌وروب خیابان‌های اصلی، کوچه‌ها و زمین‌های بایر، حاشیه معابر اصلی و فرعی، پاک‌سازی و امحای پوسترهای تبلیغاتی همچنین لایروبی کلیه انهار روباز و روبسته است.

وی جلوگیری از عملیات حفاری در این ایام، رفع نواقص ناهمواری‌های اطراف دریچه‌ها، جمع‌آوری و حمل خاک و نخاله معابر، رنگ‌آمیزی و تعمیر سطل‌های مکانیزه زباله در سطح شهر را نیز از دیگر اقداماتی برشمرد که در این طرح اجرایی خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج بیان کرد: همچنین ترمیم و لکه‌گیری آسفالت سطح معابر منطقه، ترمیم و اصلاح خرابی‌های احتمالی جداول، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی کلیه جداول سطح منطقه، جمع‌آوری مصالح مازاد پروژه‌های عمرانی نیز در سطح منطقه انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =