محمدرضا محمودی نژاد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از اعطای تسهیلات قبر و خدمات رایگان برای پرسنل شرکتی و تامین نیروی مدیریت شهری خبر داد.

محمد محمودی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این مطلب اظهار داشت: طی سال‌های گذشته و طبق مصوبات قبلی، پرسنل رسمی شهرداری کرج و همسرانشان می‌توانستند از خدمات ارائه شده در آرامستان بهشت سکینه(س) اعم از تغسیل، تکفین، تدفین و قبر رایگان استفاده کنند که این موضوع دغدغه‌هایی را برای پرسنل تامین نیرو شرکتی به وجود آورده بود.

وی افزود: در راستای حفظ شان و جایگاه پرسنل شرکتی و تامین نیروی شهرداری کرج و رفع دغدغه مندی آنها، درخواستی مبنی بر این مهم مطرح گردید که طی انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های مربوطه و تعامل شورای شهر و دستور شهردار کرج، مقرر شد که به تمامی نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری یک قطعه قبر و ارائه خدمات رایگان اختصاص یابد.

این مسئول عنوان کرد: این مهم در راستای سیاست‌های شورای اسلامی شهر به منظور ایجاد عدالت اجتماعی بین کارکنان و کارگران قراردادی، تامین نیرو، حجمی، پیمانکاری، پاکبانان و سبزبانان فعال و شاغل در شهرداری کرج مورد تصویب قرار گرفت.

محمودی نژاد ادامه داد: طبق این مصوبه در نرخ نامه جدید سازمان مدیریت آرامستان‌ها مقرر شد به منظور ارائه خدمات به این افراد، در صورت فوت شخص پاکبان، سبزبان و نیروی شرکتی شهرداری کرج، یک قطعه قبر رایگان در قطعه جاری به متوفی اختصاص یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =