سید جواد موسوی

رئیس سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج در پاسخ به اینکه آیا افزایش کرایه ۳۰ درصدی مشمول تاکسی‌های اینترنتی هم می‌شود، گفت: تاکسی‌های اینترنتی زیر نظر سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیستند و مشمول این افزایش نمی‌شوند.

سید جواد موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز،  با اشاره به تصویب لایحه افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی و ۲۰ درصدی کرایه اتوبوس‌های کرج در شورای شهر اظهار کرد: این مصوبه ظرف دو سه روز آینده به فرمانداری ارسال می‌شود و پس از تایید، از اوایل فروردین سال ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به گلایه مردم از کمبود پول خرد ادامه داد: تلاش می‌شود امسال هم طبق روال سال‌های گذشته، فرایند رند شدن کرایه‌ها به نفع مسافران باشد.

این مسئول تاکید کرد: با این اوصاف اگر با احتساب افزایش ۳۰ درصدی، کرایه تاکسی در خطی به ۴۶۰۰ تومان برسد، راننده از مسافران ۴۵۰۰ تومان می‌گیرد.

موسوی اضافه کرد: برای حل ریشه‌ای مشکل کمبود پول خرد بنا شده تا قبل از عید طرح کیف پول الکترونیکی به صورت پایلوت در یکی از خطوط و در صورت رضایت شهروندان، در سال آتی تمامی خطوط تاکسی‌رانی اجرایی شود.

وی ابراز کرد: قبل از پایان سال در خط ۱۵ (فلکه اول رجایی شهر به آزادگان) شاهد پرداخت کرایه به صورت الکترونیکی خواهیم بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا افزایش کرایه ۳۰ درصدی مشمول تاکسی‌های اینترنتی هم می‌شود، گفت: تاکسی‌های اینترنتی زیر نظر سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیستند و مشمول این افزایش نمی‌شوند ولی سایر تاکسی‌ها از جمله فرودگاهی، خطی و گردشی شامل این مصوبه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =