چپردار

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تجهیزات آتش نشانی شهر پاسخگوی نیازها و مانور سریع در مواقع بحرانی نیست و همین طور آتش نشانان دغدغه های معیشتی دارند که باید به سرعت مرتفع شود.

به گزارش کرج امروز، جواد چپردار در بازدید از ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرج، ضمن خداقوت به نیروهای عملیاتی و امدادی اظهار داشت: شورای شهر با مشکلات و دغدغه های آتش نشانان بیگانه نیست و کمیسیون تلفیق در روند تصویب بودجه ۱۴۰۱ اعتبار مناسبی برای خریداری تجهیزات و توجه به رفاهیات این عزیزان تخصیص داده است.

مذاکره با بانک شهر جهت ارائه تسهیلات مناسب به آتش نشانان

وی ادامه داد: ریاست سازمان با حمایت های شورای شهر مذاکرات فشرده ای با مدیریت بانک شهر جهت ارائه تسهیلات مناسب به آتش نشانان خدوم انجام داده که ان شاء الله به زودی محقق خواهد شد و اینکه آتش نشان در لحظه خطر و برای نجات مال و جان انسانها درست به کانون حادثه که همه در حال گریز از آن هستند، قدم می گذارد، نشان دهنده فداکاری و شجاعت این نیروهای جان بر کف است و باید از آن تجلیل به عمل آورد.

احداث پارک موضوعی و آموزشی آتش نشانی

رئیس شورای شهر کرج، با تاکید بر اینکه تجلیل از مقام آتش نشان جزو وظایف ذاتی مجموعه شهرداری و شهر است، خاطرنشان کرد: برای تحقق بخشی از این هدف، احداث پارک موضوعی و آموزشی آتش نشانی را باید در دستور کار قرار دهیم، همچنین احداث کلینیک درمانی ویژه نیروهای آتش نشانی از جمله برنامه هایی است که برای زحمت کشان و نیروهای جان برکف این سازمان باید به فوریت اندیشیده شود. 

ساختمان های بلندمرتبه ایمن سازی شوند

چپردار با اشاره به تعدد برج ها و ساختمانهای بلند مرتبه در سطح شهر، خواستار بازدید مستمر از آنها و تذکر کتبی در صورت مشاهده هرگونه ضعف زیرساخت های ایمنی شد و اضافه کرد: خریداری تجهیزات عملیات امداد و نجات در ارتفاع و توجه به تقویت ناوگان سبک و سنگین آتش نشانی و تجهیزات انفرادی آتش نشانان باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =