سلطانی مقدم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: سازندگان محترمی که قصد اخذ پروانه ساختمانی دارند، طی ایام باقیمانده سال جاری نسبت به دریافت پروانه اقدام کنند تا مشمول افزایش هزینه ها در سال آینده نشوند.

علی سلطانی مقدم در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه شهروندان قبل از پایان سال برای اخذ پروانه ساختمانی اقدام کنند، اظهار داشت: با طی شدن مراحل قانونی، از اول فروردین ۱۴۰۱، صدور پروانه با قیمت های جدید که افزایش یافته، اعمال و انجام می شود.

وی ادامه داد: لذا به شهروندان محترم و سازندگانی که قصد انجام عملیات ساختمان سازی دارند، توصیه می شود در روزهای باقیمانده از سال جاری نسبت به مراجعه به شهرسازی مناطق ده گانه اقدام نموده و مراحل دریافت پروانه ساخت را طی نمایند تا مشمول افزایش هزینه در سال جدید نشوند.

معاون شهردار کرج اظهار کرد: بدیهی است شهروندانی که طی روزهای آتی و قبل از ورود به سال ۱۴۰۱ نسبت به دریافت پروانه ساختمانی اقدام نمایند، این مهم در کاهش هزینه های آنها نقش بسزایی خواهد داشت.

سلطانی مقدم اضافه کرد: شهرداریها همه ساله و در راستای تامین هزینه های اداره شهر با تصویب شورای اسلامی شهر نسبت به افزایش تعرفه و عوارض صدور پروانه ساختمانی اقدام می نمایند که در کلانشهر کرج نیز این افزایش را برای سال ۱۴۰۱ خواهیم داشت لذا روزهای پیش رو بهترین فرصت برای شهروندان و سازندگان جهت دریافت پروانه با تعرفه امسال می باشد و توصیه ما به عزیزان نیز همین اقدام در ایام باقیمانده از اسفند ماه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =