55

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از اجرای انجام عملیات عمرانی و ساماندهی خیابان های سطح منطقه خبرداد و هدف از آن را خدمت رسانی و تکریم شهروندان ذکر کرد.

مرتضی شریف کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه یکی از اولویتهای منطقه ارائه خدمت رسانی مطلوب است، گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان، عملیات لکه گیری آسفالت به طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان های سطح این منطقه اجرایی شده است.

شریفی کاظمی گفت: از ابتدای سال جاری ۱۸ هزار تن آسفالت صرف بهسازی بیش از ۱۵۶ هزار و ۸۷۰ مترمربع از معابر منطقه شد.

وی ادامه داد: به منظور مناسب سازی سطح خیابان ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر این منطقه عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به تعدد معابر و وسعت زیاد محلات سطح این منطقه و نیاز گسترده معابر به ترمیم و لکه گیری آسفالت، معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند با توجه به پیام های واصله از سامانه ۱۳۷ و همچنین نیازسنجی های صورت گرفته بهسازی می شوند.

وی خاطر نشان کرد: لکه گیری رمپ ورودی جاده محمدشهر به اتوبان، جاده ملارد، شهرک ایثار، بلوار کامیونداران، ساسانی، خیابان مصباح، بلوار آتش نشانی، خیابان فردوسی و بلوار زکریای رازی از مهم ترین اقدامات این حوزه طی ماه جاری است.

شریف کاظمی هدف از اجرای این پروژه‌ها را رسیدن به شاخص‌های استاندارد رشد و توسعه عمرانی منطقه و در نهایت رشد شهری دانست و گفت: برای عمران و نوسازی منطقه برنامه‌های مختلفی از سوی شهرداری منطقه تدوین شده است که طی سال آینده اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =