88

مدیر منطقه یک شهرداری کرج از کسب رتبه نخست درآمدهای نوسازی در بین مناطق ده گانه با جذب ۹۸ درصدی بودجه طی پانزدهم فروردین لغایت پانزدهم اسفند ماه جاری خبر داد.

 محمد گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به کسب رتبه برتر درآمدی این منطقه از ردیف بودجه عوارض نوسازی، اظهار کرد: این منطقه با جذب ۹۸ درصد درآمد نوسازی، رتبه برتر را در میان مناطق دهگانه به دست آورده است.  

وی با اشاره به جذب حداکثری بودجه مصوب نوسازی در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: پرداخت به موقع عوارض سالیانه نوسازی توسط شهروندان، موجب ارائه خدمات بهینه در سطح منطقه می شود و در همین راستا از ابتدای فروردین الی پانزدهم اسفند ماه سال جاری شهرداری این منطقه به همت نیروهای توانمند نوسازی توانست رتبه اول بین مناطق دهگانه را از آن خود کند. 

گروسی در ادامه افزود: جذب حداکثری بودجه با ارائه خدمات بهینه به شهروندان، امری دوجانبه می باشد که با تحقق این امر می توان طراحی، اجرا و تکمیل پروژه ها در حوزه های مختلف شهری را عملیاتی نمود.

این مسئول گفت: با تحقق جذب حداکثری بودجه مصوب، شهرداری می‌تواند در راستای اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های مختلف موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم سازد.

وی بیان کرد: مساعدت و همکاری شهروندان در پرداخت به‌ موقع عوارض و بدهی‌های معوقه ضمن تسریع و ارتقای کیفی خدمات‌دهی شهرداری به شهروندان موجب پیشرفت عملیات‌های عمرانی نیز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =