اولین جلسه شورای برنامه ریزی

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج از توزیع ۳۷۴ تن سیب و پرتقال شب عید با قیمت مناسب در جایگاه های موقت طرح تنظیم بازار جهت تامین مایحتاج نوروزی شهروندان خبر داد.

حمید دانشی کهن در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه تعدادی از جایگاه های موقت طرح تنظیم بازار تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری فعالیت خود را از روزهای قبل آغاز کرده اند، اظهار داشت: اطلاع رسانی لازم درباره آدرس مراکز برپا شده (اینجا) صورت گرفته و شهروندان برای تهیه میوه شب عید با نرخ مصوب می توانند به نزدیک ترین جایگاه موقت طرح تنظیم بازار مراجعه داشته باشند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهر کرج در ادامه تناژ پرتقال و سیب زرد و قرمز شب عید را به ترتیب ۲۳۵ تن و ۱۳۹ تن و جمعاً ۳۷۴ تن اعلام کرد و افزود: قطعاً اکیپ های نظارتی سازمان و همین طور تیم های بازرسی سایر نهادهای مربوطه به صورت محسوس و نامحسوس در جایگاه های موقت طرح تنظیم بازار حضور خواهند یافت و بر نحوه عرضه میوه و رعایت نرخ های مصوب نظارت لازم را خواهند داشت.

دانشی کهن با بیان اینکه تلاش سازمان خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان است، به نرخ مصوب میوه شب عید اشاره کرد و گفت: پرتقال با قیمت ۹ هزار تومان، سیب زرد با قیمت ۱۲ هزار تومان و سیب قرمز با قیمت ۱۱ هزار تومان در جایگاه های موقت طرح تنظیم بازار قابل عرضه است.

وی بار دیگر بر نظارت دقیق سازمان بر عملکرد بازار روزها و جایگاه های موقت عرضه میوه در ایام پایانی سال تاکید کرد و ادامه داد: ناظران سازمان با هدف جلوگیری از گران فروشی و برخورد نامناسب با شهروندان در این محل ها مستقر هستند و به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان رسیدگی می کنند.

این مسئول ادامه داد: جانمایی مراکز عرضه به نحوی بوده است که ضمن عدم ایجاد ترافیک و راهبندان در مسیر رفت و آمد وسایط نقلیه، شهروندان به سهولت به آنها برای تامین میوه ایام نوروز دسترسی داشته باشند که نشانی این واحدها به شرح زیر می باشد:

عظیمیه، بلوار اقاقیا، روبه روی املاک

بلوار هفت تیر، روبه روی سالن ورزشی کیانپور

۴۵ متری گلشهر، بلوار گلزار، تقاطع الغدیر

بلوار حدادی جنوبی، جنب مسجد در زمین خالی

۴۵ متری گلشهر، بلوار شهید شمس، بالاتر از تقاطع خیابان شهید بهشتی

رجائی شهر، میدان طالقانی، جنب شهرداری منطقه ۷

بلوار موذن، تقاطع موذن و مصطفی خمینی، جنب مجتمع نیلوفر

بلوار جمهوری اسلامی، ضلع شمال غربی میدان جمهوری، جنب تالار لوتوس

بلوار ملاصدرا، مقابل مجتمع تجاری پارسیان، جنب ایستگاه ماسه و نمک خدمات شهری

پایین تر از میدان والفجر، مقابل هیئت انصار، جنب آتش نشانی

بلوار بلال، جنب پارکینگ شهرداری کرج

بلوار خلج آباد، نرسیده به شهرداری منطقه ۱۰، نبش کوچه یاسر

چهارراه (میدان) مادر، ابتدای خیابان ابوریحان، زمین خاکی

بلوار موذن، ابتدای شهرک سپهر

۴۵ متری کاج، جنب بازار کاج

میانجاده، به سمت کرج نو، واقع در زمین خاکی، لچکی سمت چپ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =