دیدار نماینده ولی فقیه استان البرز با پاکبانان البرز

با دستور شهردار و حمایت اعضاء شورای شهر، مبلغ بن کارت رفاهی پاکبانان و سبزبانان در سال جاری افزایش ۱.۵ برابری به نسبت سال گذشته داشته است.

به گزارش کرج امروز، مبلغ بن کارت رفاهی پاکبانان و سبزبانان که با هدف کمک به معیشت نیروهای شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر در ایام پایانی سال به آنها هدیه می شود، از یک میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ به دو میلیون و پانصد هزار تومان در سال جاری افزایش یافته است که رشد ۱۵۰ درصدی را نشان می دهد.

با سیاست های عدالت محور و حمایت از کارکنان با دریافتی های کمتر که در برنامه های شهردار مردمی و وعده های انتخاباتی اعضاء شورای شهر مطرح گردیده بود، امسال طی اقدامی کم سابقه شاهد شارژ بیشتر بن کارت رفاهی پاکبانان، سبزبانان، نیروهای خدماتی و شرکتی به نسبت نیروهای رسمی هستیم که گامی مهم در راستای تبعیض زدایی، عدالت توزیعی و حمایت از معیشت کارگران خدوم به شمار می رود.

طی اسفند ماه جاری، نیروهای رسمی و شرکتی شهرداری کرج مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان، نیروهای پاکبان و سبزبان مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان و نیروهای خدماتی و پیکِ اداری مبلغ دو میلیون تومان بن کارت رفاهی دریافت نمودند که اعداد به خوبی نشان دهنده جنسِ نگاه دوره کنونی مدیریت شهری جهادی کرج در راستای تحقق عدالت اجتماعی و عدالت توزیعی است.

همچنین امسال و کمی اقدامی کم سابقه، حقوق و سنوات نیروهای پاکبان و سبزبان شهرداری کرج قبل از پایان سال تسویه گردید، حال آنکه طی سنوات ماضی عمدتاً پرداخت سنوات یا حتی حقوق به سال جدید موکول می شد و این تبعیض برای نیروهای خدوم شهر بسیار آزار دهنده بوده است.

با دستور مصطفی سعیدی شهردار مردمی و جهادی کرج و حمایت های یکایک اعضاء شورای شهر، طی شش ماهه دوم سال جاری ابتدا حقوق نیروهای پاکبان و سبزبان، سپس نیروهای شرکتی و در نهایت نیروهای رسمی پرداخت گردیده است و همچنین از سال آینده نیروهای شرکتی نیز همچون پرسنل رسمی در اعیاد و مناسبت های خاص پاداش و کمک هزینه های رفاهی دریافت می کنند.

مدیریت شهری کرج با روح جهادی و انقلابی و تفکر بسیجی و نگاهِ برگرفته از دوران دفاع مقدس در حال خدمت رسانی به شهروندان می باشد و بنای محرومیت زدایی، خدمت رسانی صادقانه و پاکدستانه و گام های عملی در جهت گره گشایی و حل مشکلات مردم را دارد.مصطفی سعیدی شهردار کرج بارها گفته که مدیران شهری باید خود را با فضای جهادی کنونی تطبیق دهند و خدمتی متناسب با آموزه های دفاع مقدس و برگرفته از تفکرات و وصایای شهدای والامقام را در دستور کار قرار دهند و به کار جهادی نیت عملی و قلبی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =