666

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج از اجرای دو هزار و ۵۰۰ متر عملیات جدولگذاری در معابرخیابان طالقانی غربی خبرداد.

مصطفی خدابین در گفتگو با کرج امروز عنوان کرد: دو هزار و ۵۰۰ متر عملیات جدولگذاری در معابر خیابان طالقانی غربی، بنفشه و خاکباز به منظور هدایت آب های سطحی و تسهیل رفت و آمد شهروندان انجام شد.

 خدابین خاطر نشان کرد: اقدامات صورت گرفته در زمینه جدولگذاری با ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول فرسوده سطح شهر و اجرای عملیات جدولگذاری در معابر فاقد جدول در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب، ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و رضایتمندی شهروندان اجرایی شده است.

این مسئول بیان داشت: در روزهای اخیر عملیات اجرایی آسفالت، لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه به منظور اجرای طرح استقبال از بهار اجرایی شده است.

سرپرست منطقه چهار کرج گفت: با توجه به نیاز بعضی از معابر به ساماندهی و بهسازی و ترمیم و روکش آسفالت، اداره عمران منطقه بر اساس نیاز و اولویت، عملیات لکه‌گیری و آسفالت ریزی خیابان‌های سطح منطقه را با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ‌صورت مستمر اجرایی خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به رویکرد اتخاذ شده در سال آینده ساماندهی معابر شهری با اولویت مناطق کم‌ برخوردار، با قوت و جدیت پیگیری خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =