دیدار شهردار کرج با ائمه جماعت

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت که برپایی نماز جماعت در مناطق و سازمانهای شهرداری نباید به موضوعی کم اهمیت تبدیل شود.

به گزارش کرج امروز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی که در آخرین جلسه ستاد اقامه نماز شهرداری کرج در سال جاری سخن می گفت، ضمن قدردانی از زحمات اعضاء شورای ستاد اقامه نماز و ائمه جماعات ستاد مرکز، مناطق تابعه و سازمانهای وابسته اظهار داشت: شما عزیزان در صف مقدم جهاد تبیین قرار دارید و می توانید در خطبه های نماز جماعت درباره اهمیت کار جهادی، ثواب گره گشایی از مشکلات خلق الله و خدمت رسانی سلامت نکات آموزنده و تاثیرگذاری را برای کارکنان مطرح نمایید.

وی افزود: نماز و یاد الهی انسان را از گناه باز می دارد و به سمت کارهای خوب سوق می دهد و صفوف نماز جماعت رمز پیشرفت و اعتلای روز افزون میهن اسلامی است و اگر می خواهیم که دشمنان در حسرت شکست انقلاب بمانند، باید اجازه خالی ماندن صفوف نماز وحدت آفرین جماعت و جمعه را ندهیم.

عضو پارلمان شهری کرج ادامه داد: نماز جماعت نوعی صله رحم نیز به شمار می رود و کارکنان بخش های مختلف اداره در لحظات نماز جماعت ظهر و عصر با یکدیگر دیدار تازه کرده و از احوال هم جویا می شوند و این همدلی ها به ارتقاء روحیه مسئولیت پذیری و پاسخگویی و تکریم مناسب تر ارباب رجوع منجر می شود.

نماز جماعت مانور وحدت و همدلی است

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: نمازخانه ادارات باید در مناسب ترین مکان بوده و از آراستگی و امکانات لازم برخوردار باشد و همچنین هنگام پخش اذان ظهر و عصر، نوای اذان به گوش کارکنان برسد و همکارانی که در امر حضور در نماز جماعت سابقه طولانی تری دارند، از دیگران برای پیوستن به صفوف نماز دعوت نمایند تا با یاری الهی به نقطه ای برسیم که از صدر تا ذیل سازمانها به انجام این فریضه الهی اهتمام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با تاکید بر اینکه نماز جماعت مانور وحدت و همدلی است و توصیه پیامبر اکرم اسلام (ص) و خداوند متعال نیز به اقامه نماز به صورت جماعت و در اول وقت است، گفت: با توجه به برپایی نماز جماعت در وقت اداری، امام جماعت محترم باید در نماز انجام این فریضه حد وسط را رعایت نماید تا نه ادای نماز سبک شمرده شود و نه ایجاد خستگی نماید، در این صورت حتماً استقبال کارکنان بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی: نماز و یاد الهی انسان را از گناه باز می دارد و به سمت کارهای خوب سوق می دهد و صفوف نماز جماعت رمز پیشرفت و اعتلای روز افزون میهن اسلامی است و اگر می خواهیم که دشمنان در حسرت شکست انقلاب بمانند، باید اجازه خالی ماندن صفوف نماز وحدت آفرین جماعت و جمعه را ندهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =