دانشی کهن

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج از فعالیت بازار روزهای تابعه در تعطیلی رسمی سیزدهم فروردین (روز طبیعت) با هدف رفاه حال همشهریان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

حمید دانشی کهن در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: با پایان تعطیلات نوروزی به استقبال ماهِ بهار قرآن می رویم و با توجه به نیاز بیشتر شهروندان به خدماتِ بازار روزهای محلات جهت خریدهای ماه مبارک رمضان، با صلاحدید و موافقت شهردار محترم، تعطیلی این مراکز در روز طبیعت (سیزدهم فروردین) لغو گردیده است.

وی افزود: شهروندان محترم در روز طبیعت (۱۳ فروردین) همچون سایر ایام هفته می توانند جهت خرید از غرفه های بازار روزهای تابعه شهرداری کرج به این مراکز مراجعه نمایند و با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، توصیه های لازم جهت تامین مایحتاج پروتئینی، میوه و سبزیجات، حبوبات، لبنیات و... صورت پذیرفته است.

توزیع بیش از ۴۰۰ تن سیب و پرتقال دولتی در مراکز موقت

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش از استقبال خوب شهروندان از جایگاه های موقت عرضه میوه شب عید شهرداری کرج در سال جدید خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و مازاد بر سهمیه تخصیص یافته، امسال بیش از ۴۰۰ تن سیب و پرتقال با نرخ مصوب جهت تامین مصارف همشهریان محترم در مراکز موقت توزیع شد که عملکرد خوبی به شمار می رود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج خاطر نشان کرد: نظارت لازم بر عملکرد جایگاه های موقت عرضه میوه دولتی که احتمالاً تا نیمه اول فروردین ماه فعالیت خواهند داشت، وجود دارد و با همکاری خوب متصدیان و کارکنان غرفه ها و رعایت انصاف، بهداشت و عرضه کالای باکیفیت، استقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم که محصول آن توزیع بیش از ۴۰۰ تن سیب و پرتقال با نرخ مصوب دولتی بوده است.

سیاستِ احداث بازار روزهای سازه سبک در سال ۱۴۰۱

دانشی کهن در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه شرایط اقتصادی و مطالباتِ شهروندان در محلات کمتر توسعه یافته و پُرجمعیت کرج ایجاب می کند که به سمت افزایش تعداد بازار روزها حرکت کنیم، اذعان داشت: به همین جهت و برای تسریع در تحقق این مهم و پاسخگویی به نیازهایِ جامعه، امسال سیاست احداث بازار روزهایِ سازه سبک را در پیش گرفته ایم که اجرایی می شود و در ساماندهی مشاغل مزاحم نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =