علیرضا اعتصامی

دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: نیازهای جامعه و شهروندان در بازار روزها ‌احصاء و اجرا و در اولویت برنامه های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، سید مرتضی اعتصامی اظهار کرد : ایجاد بازارهای روز در نقاط و فازهای مختلف شهر نقش تاثیرگذاری در جلب رضایت شهروندان و تأمین نیازهای خانواده ها دارد.

دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح ساماندهی وانت بارها اشاره و افزود: ساماندهی وانت بارها و دستفروشان تنها با نظارت جدی و همگانی متولیان به ثمر خواهد رسید.

اعتصامی بیان کرد: از جمله مشاغلی که پس از شیوع کرونا به سبب تعطیلی برخی اصناف رونق گرفته، دستفروشی در حاشیه خیابانها و معابر و میادین شهری است این امر با استفاده از وانت بارها و حتی خودروهای سواری در حاشیه راه ها انجام می شود که باعث نازیبایی بصری در شهر می شود

به گفته دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج، ایجاد مشکلات ترافیکی و معضلات اجتماعی و حتی افزایش جرائم و نارضایتی برخی از اصناف از جمله تبعات رشد وانت بارهای حاشیه خیابانها و معابر بین شهری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =