حمید عبدالله پور-سازمان سیما منظر

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از دستور شهردار جهت بازسازی و نصب مجدد بیلبورد ورودی شهر (در محدوده پل فردیس) خبر داد.

حمیدرضا عبداله‌پور در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: متأسفانه در اثر طوفان و تندباد اخیر خسارت‌هایی به امکانات شهری وارد شد که از جمله آن می‌توان به سقوط چندین بیلبورد و سازه تبلیغاتی اشاره کرد.

وی افزود: متاسفانه در طوفان اخیر، بیلبورد ورودی شهر در محدود پل فردیس مزین به تصاویر سرداران شهید شرع پسند و کلهر نیز بر اثر شدت وزش طوفان و فرسودگی پایه دچار آسیب دیدگی شدید شده است.

این مسئول توضیح داد: تمثال مبارک و نورانی سرداران شهید شرع پسند و کلهر که از مدافعین ملت و قهرمانان دفاع مقدس به شمار می‌روند، سالیان طولانی بر ورودی شهر نقش بسته و به نوعی به نمادو هویت شهر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، شهردار کرج دستور ویژه‌ای برای بازسازی و نصب بیلبورد مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن صادر نموده و به منظور اهمیت به احساسات و عواطف پاک همشهریان ولایتمدار و متدین، این مهم در اسرع زمان اجرایی خواهد شد.

به گفته این مسئول، طی چند سال اخیر و به دلیل افزایش قابل توجه قیمت انواع فلزات، شاهد افزایش آمار سرقت مبلمان و تابلوهای شهری و همچنین تجهیزات و استحکامات مربوط به سازه‌های تبلیغاتی هستیم که سقوط چندین بیلبورد در طوفان و گردباد اخیر نیز ناشی از همین امر بوده است و امیدواریم که بتوانیم در اسرع وقت نسبت به بازسازی و نصب آنها اقدام نماییم.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در انتخاب طراحی جدید بیلبورد ورودی شهر و با لحاظ حساسیت‌های لازم تلاش خواهیم کرد تا تمثال مبارک سرداران شهید شرع پسند و کلهر با تلفیقی از فضای معنوی و حماسی که تداعی کننده غرور و هویت ملی باشد، در برابر نگاه شهروندان و مسافرین نقش بندد و یادآور نقش ویژه استان البرز و کلانشهر کرج در حماسه آفرینی‌ها و مقاومت مثال زدنی ملت در دوران دفاع مقدس باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =