4 - کراپ‌شده

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج از حذف بنرهای غیر مجاز معابر و محلات و زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در این منطقه خبر داد.

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ هدف از اجرای طرح پیرایش شهری را حذف زوائد و افزایش زیبایی بصری و رفاه حال شهروندان در تردد از معابر بیان نمود و گفت: شهر علاوه بر داشتن کالبد، روح نیز دارد که با چشم قابل رؤیت نیست، اما به خوبی توسط شهروندان درک می‌شود.

خدابین ادامه داد: حسی که فضاهای عمومی شهر و الحاقات آن به یک انسان می‌دهد همان روحی است که در کالبد این فضاهای شهری وجود دارد، روحی که با ساخت فضاهای زیبا و حذف زشتی‌ها در آنها دمیده می‌شود.

این مسئول با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن سازی معابر و محیط‌های شهری، تصریح کرد: به منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و تسهیل تردد عابران پیاده، حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در محلات و معابر منطقه در حال اجرا و ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندان است که این امر مهم با همکاری و مشارکت بیشتر شهروندان با پرسنل خدمات شهری محقق خواهد شد.

خدابین با اشاره به اینکه امحاء آلودگی‌های بصری، دیوار نوشته‌ها، حذف زوائد نما و کف، جمع آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز و... از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود، اظهار داشت: تنها با حذف زوائد بصری می‌توان از اغتشاشات شهر کاسته و چهره آن را زیبا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =