شهرسازی

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: وضعیت اراضی حاشیه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام بررسی و ساماندهی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ طی نشستی با حضور عباس سعیدی کیا معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج، نماینده اداره ثبت اسناد و املاک و نماینده اداره‌کل راه و شهرسازی استان، وضعیت اراضی حاشیه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام بررسی و طرح های پیشنهادی در خصوص ساماندهی این اراضی مطرح شد.

سعیدی کیا با اشاره به اینکه بهره‌برداری از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام در سال‌های اخیر، لزوم برنامه‌ریزی برای اراضی حاشیه این منطقه که در حریم شهر کرج واقع شده را بیش از پیش آشکار کرده است، افزود: بر این اساس ساماندهی در خصوص مالکیت اراضی این محدوده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سعیدی کیا با بیان اینکه وجود تعاونی‌های مسکن با اعضای متعدد و تداخل موجود میان اسناد مالکیت در این محدوده از موضوعاتی است که در این جلسه مطرح شد، گفت: تلاش می‌شود با برنامه ریزی صحیح این مشکلات مرتفع شود.

گفتنی است در این جلسه نماینده اداره کل راه و شهرسازی به موافقت آن اداره کل جهت تامین بخشی از کمبود مساحت در اراضی دولتی خبر داد.

همچنین بر اساس اعلام نماینده اداره ثبت در صورت پیگیری و مراجعه تعاونی‌ها و املاک خصوصی، این دستگاه اجرایی آمادگی لازم جهت رفع مشکلات و تداخلات موجود را خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =