چپردار

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم تسریع در تشکیل هیئت مدیره و معرفی نماینده تام اختیار از سوی هیئت امناء و حجره داران میدان بزرگ میوه و تره بار تاکید کرد.

به گزارش کرج امروز، جواد چپردار پیش از ظهر امروز در بازدید از میدان بزرگ میوه تره بار کرج اظهار کرد: با توجه به اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار کرج تنها میدان مرکزی میوه و تره بار استان البرز است لذا باید از نظر سیما و منظر شهری آراستگی کامل داشته باشد و غیر از حجره داران هیچ احدی حق بهره برداری از محوطه را بعنوان فروشنده میوه و تره بار ندارد که مقرر شد شهرداری با هماهنگی هیئت امنا اخطار لازم را صادر و پیگیری نماید. وضعیت جاری این میدان به هیچ وجه شایسته کلان شهر کرج نیست.

رئیس شوری اسلامی شهر کرج با بیان اینکه طرح ساماندهی این بازار در دستور کارقرار دارد، تصریح کرد:فارغ از الویت بررسی و سرانجام پرونده های حقوقی از سوی اداره کل حقوقی مرکز و تعیین تکلیف نهایی بسیاری از شکایات و ابهامات ملکی و درآمدی، طبق بررسی های بعمل آمده بایستی هر چه زودتر تکلیف رفت و روب، پاکبانی میدان و اصلاح مدیریت و در آمد گیت ورودی آن مشخص و  طبق قرارداد به شهرداری پرداخت شود.

چپردار با  اشاره به اینکه برای ساماندهی وضعیت میادین میوه و تره بار در مرحله اول باید تکلیف پسماند و زباله‌های تولیدی این مرکز مشخص شود، بیان کرد: درخصوص رفت و روب این بازار طبق هماهنگی انجام شده با سازمان میادین و پسماند پیمانکار جدید آن مشخص شود همچنین  در خصوص گیت ورودی با پیمانکار جاری تعیین و تکلیف شود.

وی تاکید کرد: با برنامه ‌ریزی دقیق و اتخاذ ساز و کار مدون شرایط به گونه‌ای پیش برود که در گوشه و کنار غرفه‌ها و محوطه میادین زباله ای به چشم نخورد در این راستا  مقرر شد سازمان پسماند پاکسازی میدان را فعلا توسط پیمانکار یکی از مناطق شهرداری موقتاً هماهنگ نموده و انجام دهد.

چپردار در پایان برجمع آوری صنوف مزاحم در مقابل حجره ها تاکید کرد و گفت: صنوف مزاحمی که در مقابل حجره ها وجود دارد در اولین جلسه باید به آنها اخطار داده شود و جمع آوری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =