بازدید شهردار از ماهان آزادی

شهردار کرج به فاصله اندکی از بازدید قبلی، مجدد از مراحل پایانی احداث تقاطع ماهان – آزادی دیدن کرد و خواستار تسریع در مراحل پایانی به منظور بهره برداری از آن در خرداد ۱۴۰۱ شد.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی در بازدید از پروژه زیرگذر ماهان- آزادی به تاکید و حمایت شورای شهر در سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های نیمه تمام و همت شهرداری جهت تحقق این مهم، روند پیشرفت پروژه یاد شده را مورد بررسی قرار داد.

وی از اقدامات صورت گرفته در پروژه زیرگذر ماهان- آزادی به اتمام عملیات لوله گذاری کلکتور آب‌های سطحی، اجرای عرشه‌های چهارگانه A، B، C و D و اجرای دیواره‌ها در هر دو ضلع غربی و شرقی اشاره و بیان کرد: جدولگذاری و روکش آسفالت راستگردهای جنوب شرقی و جنوب غربی تاکنون عملیاتی شده و همچنان ادامه دارد.

شهردار کرج ضمن بررسی اقداماتی از جمله تخریب معارضات زیر عرشه، حفاری و خاکبرداری زیر عرشه‌ها و اجرای دیواره‌های زیر عرشه، همچنین زیرسازی و جدولگذاری راستگردهای شمال شرقی و شمال غربی پروژه که در حال انجام هستند، خواستار سرعت بخشیدن به تکمیل این اقدامات شد.

سعیدی در بخش دیگری از صحبت های خود از اهمیت پروژه زیرگذر ماهان- آزادی یاد کرد و گفت: با اشاره به اینکه این پروژه در ایجاد ارتباط ترافیکی بلوار سربازان گمنام به بلوار ماهان نقش دارد، موجب کاهش بار ترافیکی در محدوده رجایی شهر و خیابان شهید بهشتی می‌شود.

جذب سفرهای درون شهری و تسهیل در عبور و مرور شهری از دیگر اهداف مدیریت شهری جهت احداث پروژه یاد شده بود که شهردار کرج به آن اشاره کرد و گفت: موارد عنوان شده ارتباط مستقیمی با فراهم کردن زیرساخت ها جهت تسهیل در رفاه حال شهروندان و کسب رضایت آنان که اصلی ترین وظیفه و سیاست مجموعه مدیریت شهری است، دارد که امید است در آینده ای نزدیک شاهد تحقق آن باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =