غلامرضا رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت: هدفگذاری احداث ۳ پارک محله ای در هر یک از مناطق ده گانه در سال جاری، نهضتی جهادی در جهت ارتقای نشاط اجتماعی و بهبود سرانه رفاهی است.

غلامرضا رضوانی الوار در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: جلسات جانمایی پارک های محله ای مصوب در بودجه امسال در حال برگزاری است و هر یک از مناطق ده گانه مکلف به پیشنهاد و معرفی زمین های مناسب در حداقل ۳ نقطه ای که به لحاظ سرانه های رفاهی و سرانه فضای سبز در شرایط کم برخوردارتری قرار دارند، می باشند، ضمن اینکه بخشی از این فرایند نیز صورت پذیرفته است.

به گفته وی، هدفگذاری اولیه شهرداری کرج احداث و بهره برداری تعدادی از پارک های محله ای مصوب تا خردادِ ۱۴۰۱ است تا شهروندان در عرصه اقدام و عمل شاهد به ثمر نشستن یکی از وعده هایِ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در جهت تحقق سیاست محله محوری، محرومیت زدایی و ارتقای نشاط اجتماعی باشند که یقیناً در جامعه شیرینی و حلاوت ایجاد می نماید.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اظهار کرد: بعضاً رضایتمندی که احداث پارک های محله ای یا سرای محله در شهروندان ایجاد می نماید، به مراتب بیشتر از صرف هزینه و اعتبار برای ساختن پل ها و تقاطعات غیرهمسطح می باشد و از این جهت، تاکید بر احداث ۳۰ پارک محله ای در سالِ جاری، علاوه بر آنکه اتفاقی نو و رکوردی تازه محسوب می شود، به عنوان اقدامی ماندگار و جهادی در تاریخ مدیریت شهری ثبت و ضبط خواهد شد.

رضوانی الوار ادامه داد: همچنین آمادگی داریم تا در صورتی که هر یک از مناطق ده گانه شهرداری کرج در بحث معرفی زمین های مناسب جهت احداث پارک محله ای تکاپوی بیشتری داشته و موفق به معرفی بیش از سه نقطه شوند، اعتبار مورد نیاز در متمم بودجه لحاظ شده و در جهت پاسخگویی به نیازهای شهر و مطالبات شهروندان عملیاتی گردد.

وی عنوان کرد: اینکه پارک های محله ای مد نظر جهت احداث متحدالشکل خواهند بود یا خیر و اینکه چه امکانات و تجهیزاتی در آنها نصب خواهد شد، مواردی هستند که به مرور در جلسات مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرند اما یقیناً تلاش می کنیم تا فعالیتی در خورِ شأن شهروندان گرامی رقم بخورد و در گام نخست تمرکز بر جانمایی زمین ها استوار شده است.

برای مشاهده خبر در اینستاگرام رسمی کرج امروز اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =