غلام رضا رضوانی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اهتمام و برنامه ریزی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس، نماز وحدت آفرین عید سعید فطر و مراسمات معنوی لیالی قدر خبر داد.

غلامرضا رضوانی الوار در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه نیروها و اکیپ های معاونت های خدمات شهری مناطق ده گانه شهرداری کرج بر اساس برنامه ریزی قبلی برای برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، نماز عید سعید فطر و مراسمات معنوی لیالی قدر همکاری لازم را خواهند داشت، گفت: در این خصوص جلسات هماهنگی برگزار و تقسیمِ کار لازم صورت گرفته است.

وی در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در محل باغ گلهای پارک شهید چمران در روز پنج شنبه جاری با حضور مردم و مسئولان خبر داد و افزود: تجلیل از پاکبانان نمونه شهر و بازخوانی ضرورت های توجه بیشتر به سلامت محیط زیست و تاکید بر اقداماتی که شهرداری باید در انجام آنها نقش پُررنگ تری داشته باشد، بخش هایی از این رویداد خواهد بود.

معاون شهردار کرج از برگزاری جلسات هم اندیشی و مشورتی با حضور نمایندگان تشکل های مردم نهاد حوزه محیط زیست به منظور ارتقای سطح همکاریهای دو طرفه خبر و ادامه داد: باور داریم مادامی که نقش مشارکت های مردمی در حفظ و نگهداری از شهر پُررنگ تر نشود، نمی توانیم توجه به مسائل زیست محیطی و جلوگیری از مشکل آفرینی آلایندگی ها را تضمین نماییم، اساساً ورود مردم به این حوزه با شفافیت و نظارت بیشتر همراه خواهد بود.

رضوانی افزایش استفاده از ماشین آلات مکانیزه جهت رفت و روب معابر را یکی از سیاست های این معاونت در سال جاری برشمرد و گفت: اقداماتی در این حوزه در حال انجام است و با توجه به فوت شهیدگونه چند پاکبان خدوم در حین انجام وظیفه تلاش می کنیم تا نقش عامل انسانی در تنظیف معابر در حاشیه راه های اصلی و پُرخطر کاهش یافته و کارها توسط ماشین آلات مکانیزه اجرایی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در پایان با اشاره به در پیش رو بودن راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: مشارکت در آماده سازی جایگاه ها و توجه ویژه به نظافت و پاکیزگی محل های برگزاری نماز جمعه و نقاط تجمع در روز قدس مد نظر نیروها و تیم های خدمات شهری قرار دارد و در این خصوص هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =