آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با اشاره به بودجه ۲۴ میلیارد تومانی تصویب شده این منطقه، افزود: بیشترین اعتبار عمرانی منطقه صرف توسعه و آبادانی شهر خواهد شد.

آرش یگانی در گفت‌وگوی اختصاصی با کرج امروز، با اشاره به بودجه ۲۴ میلیارد تومانی تعیین شده در حوزه عمرانی منطقه ۹ در سال جاری، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد بیشترین اعتبار را برای توسعه و آبادانی شهر صرف کنیم.

یگانی با بیان اینکه طی سال گذشته برنامه‌های منسجمی به منظور اجرای اقدامات عمرانی در سطح منطقه صورت گرفت، افزود: امیدواریم در سال جدید بتوانیم شاهد اتفاقات و ارائه خدمات مطلوبی به شهروندان باشیم.  

این مسئول گفت: نقش شهرداری‌ها در توسعه و آبادانی شهر بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به‌عنوان یک‌نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه شهرها با تکیه بر مشارکت شهروندان ایفا می‌کنند.

وی اظهارکرد: امسال در نظر داریم از این میزان اعتبار تصویب شده در حوزه عمرانی، ۵۰ درصد این بودجه را در ضلع شرقی حوزه منطقه ۹ صرف کنیم.

مدیر منطقه ۹ کرج با اشاره به اینکه طی سال های گذشته اقدامات عمرانی مطلوبی در بلوار علامه جعفری صورت گرفته، افزود: طی برنامه‌های ریزی صورت گرفته در نظر داریم اقدامات مطلوبی از قبیل بهسازی و آسفالت معابر، رسیدگی به پیاده‌روها و جمع آوری آب‌های سطحی در قسمت بلوار علامه جعفری به سمت شرق اجرایی کنیم.

یگانی با اشاره به اینکه این منطقه دارای بافت قدیمی است و فضایی برای گسترش و احداث بنا و پارک‌های جدید ندارد، گفت: این موضوع موجب شده تا اقدامات منطقه به سمت اصلاح و بهسازی بوستان‌های سطح منطقه سوق پیدا کند.

وی با بیان اینکه بهسازی پارک جهان از سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: امسال با اختصاص اعتبار بیشتر، اقدامات مطلوبی با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج صورت می‌گیرد.

احداث پارک شش هکتاری در محدوده کارخانه جهان چیت

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از برنامه ریزی برای ایجاد پارک، فضای سبز و مراکز فرهنگی و هنری در شش هکتار از اراضی تملک شده کارخانه جهان چیت خبر داد.

و ی گفت: با توافق بعمل آمده و با توجه به پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته از سنوات قبل، موضوع تملک واخذ سند سهمی در اراضی جهان چیت به متراژ حدود ۶۰ هزار مترمربع در قلب کرج، بنام شهرداری به تصویب رسید.

 یگانی اظهار داشت: با توجه به حمایت استاندار و اهتمام شورای شهر کرج و شهردار کرج، در این خصوص تلاش می‌شود تا در سال ۱۴۰۱ این محدوده به مجموعه فرهنگی و تفریحی برای شهروندان تبدیل شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج برای اطلاع شهروندان به بیان دیگر اقدامات صورت گرفته در منطقه پرداخت که مشروح آن در ویدئو زیر قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =