پیگیری وصول مطالبات شهرداری از پروژه البرز مال

شهردار کرج گفت: بعضاً در جلسات ملاقات مردمی و پیام های ارسالی شهروندان به اینجانب، به انعکاس مشکلات شهری به سامانه ۱۳۷ شهرداری اشاره می شود که نتیجه لازم را به همراه نداشته و این مسئله تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را مخدوش می نماید.

مصطفی سعیدی در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری علاوه بر دریافت مشکلات، انتقادات و پیشنهادات از طریق تماس های شهروندان، باید موضوعات را به نحو مطلوب به حوزه های مربوطه در شهرداری منتقل نموده و رفع آنها را پیگیری نمایند و در نهایت پاسخی شفاف از روند پیگیری را در اختیار تماس گیرنده قرار دهد و چنانچه روند کنونی معیوب می باشد، باید سریعاً اصلاح گردد.

وی افزود: اینکه شهروندان در مواردی عنوان می کنند که موضوعات را با سامانه ۱۳۷ در میان می گذارند اما منجر به رفع مسئله نمی شود برای اینجانب قابل قبول نیست و به ویژه در پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، جمع آوری نخاله و زباله، جمع آوری حیوانات موذی و مزاحم، رفع سد معبر، آبگرفتگی معابر و... باید سریعاً و در کوتاه ترین مدت ممکن اقدامات ثانویه صورت پذیرد و پاسخ شفاف از روند کار در اختیار شهروندان تماس گیرنده قرار گیرد.

این مسئول خطاب به مدیران شهری کرج اظهار کرد: رضایتمندی شهروندان از عملکرد سامانه ۱۳۷ به عنوان نماد پاسخگویی و شفافیت بسیار حائز اهمیت می باشد و نگاهِ مجموعه به آن نباید شعارگونه و ویترینی باشد بلکه اهتمامِ عملی مدیران بایستی در جهت رفعِ واقعی نیازها و مشکلات و دغدغه های شهروندان باشد و چنانچه حل برخی موضوعات زمان بَر باشد نیز باید همراه با ادله به اطلاع شهروندان رسانده شود.

شهردار کرج خواستار نظارت بیشتر حوزه های بازرسی بر عملکرد سامانه ۱۳۷ و راستی آزمایی رضایتمندی شهروندان و اقدامات صورت گرفته در راستای انعکاس دغدغه ها و مطالبات مردم شد و تصریح کرد: این سامانه باید برندی معتبر در بین افکار عمومی در جهت اعلام مشکلات و نارسایی های شهری باشد و در این صورت از آمار مراجعات مردمی به شهرداری نیز کاسته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =