منوچهر غفاری - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از آغاز عملیات تراش و روکش خیابان قلم به متراژ ۱۱ هزار متر مربع خبر داد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: پیرو درخواست شهروندان و پیگیری‌های صورت گرفته، ترمیم و بهسازی معبر خیابان قلم، به متراژ ۱۱ هزار متر مربع آغاز شده است.

غفاری ضمن بازدید از عملیات روکش و آسفالت خیابان قلم بیان کرد: بهسازی وآسفالت در سطح معابر و خیابان‌ها از خواسته‌های به حق ساکنین بوده که در حال حاضر با اجرای عملیات تراش و روکش و لکه گیری در سطح وسیعی از منطقه، این خواسته به نحو مطلوبی محقق شده است.

وی افزود: تمام مراحل عملیات روکش در منطقه همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار انجام می‌شود تا با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا و بهره برداری برسد.

مدیر منطقه ۶ کرج با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه عمرانی منطقه صورت خواهد گرفت، افزود: با همت اداره عمران منطقه لکه‌گیری معابر حصارک بالا، تراش و روکش آسفالت خیابان ساسانی، خیابان مرکز بهداشت، بلوار خراسانی، حدفاصل میدان شهرداری تا سرامیک سازی به به اتمام رسیده است.

وی در پایان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات شهروندان از اولویت‌های خدمت رسانی است، عنوان کرد: رسیدگی به موضوع آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به صورت ویژه پیگیری و اجرایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =