مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج از تعیین تکلیف پروژه مشارکتی ایران زمین به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال پس از سالها بلاتکلیفی خبر داد و آن را اتفاقی خوب برای مدیریت شهری در سال جدید دانست.

مصطفی سعیدی در گفتگو با کرج امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه مشارکتی «ایران زمین» با محوریت راه اندازی مجتمع تجاری – رفاهی که قراردادِ آن در سال ۱۳۸۸ منعقد شده اما در ادامه به دلیل بروز اختلافاتی فی مابین شهرداری و سرمایه گذار دچار تعطیلی گردیده بود با حمایت های شورای اسلامی شهر و پیگیری های شهرداری تعیین تکلیف شد.

وی افزود: محل اجرای این پروژه که ظرفیت خوبی برای ایجاد منابع پایدار درآمدی به شمار می رود و تعیین تکلیفِ آن اعتماد سرمایه گذاران به شهرداری کرج جهت ورود به سایر پروژه های مشارکتی را ارتقاء خواهد بخشید، پارک ایران زمین در میدان اسبی عظیمیه می باشد و ارزش ریالی آن حدود ۳ هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

شهردار مرکز البرز که طی روزهای اخیر خبر تعیین تکلیف یکی از ابربدهکاران شهر به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال را رسانه ای کرده بود، ادامه داد: باور داریم که با بررسی اقدامات گذشته و پیگیری ویژه مواردی که بلاتکلیف و معطل مانده اند، می توان ظرفیت بسیار خوبی در جهت احقاق و استیفای حقوق شهر و شهرداری، وصول مطالبات کلان، درآمدزایی و جلوگیری از تضییع حقوقِ شهر و شهروندان را شاهد بود و الحمدلله در سالِ جدید شاهد برداشتن گام های بلندی در همین راستا هستیم.

سعیدی خاطر نشان کرد: مدیران شهری فارغ از اقدامات و فعالیت های جاری و روزمره که تحت هر شرایطی باید صورت پذیرد، باید پیگیر موضوعاتِ مغفول مانده و انجام کارهای بزرگ و کلان و زیرساختی باشند، چرا که کرج در فصل کنونی نیازِ به تحولات و اتفاقات خوب و تازه دارد و شهروندان می خواهند که ورودِ شهر و مدیریت شهری به چارچوب و شرایطِ جدید را از نزدیک لمس و درک نمایند.

کلیددار کلانشهر کرج اظهار کرد: پروژه مشارکتی ایران زمین که ارزش ریالی آن قابل توجه می باشد، طی حدود یک و نیم دهه اخیر بلاتکلیف رها شده بود اما با حمایت های شورای اسلامی شهر و اقدامات و پیگیری های ویژه صورت گرفته، طی روزهای گذشته مانع زدایی و تعیین تکلیف شد و مجتمع تجاری – رفاهی جهت استفاده شهروندان در محل پروژه احداث می شود و عواید ریالی آن نیز صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =