روز قدس

شهردار کرج گفت: روز قدس، روز خیزش مسلمانان عالم در دفاع از ارزش‌های الهی و روز دفاع از محرومین و مستضعفین ستمدیده عالم است.

به گزارش کرج امروز، متن پیام مصطفی سعیدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

۲۷ رمضان آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان روز تاریخی قدس و میراث جاودانه‌ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

بی‌شک در این روز بزرگ ملت شریف ایران، امسال نیز با روحیه‌ای مضاعف و با تکیه بر قدرت الهی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و با این اقدام ارزشی خود حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مستضعفان جهان را به دنیا اعلام خواهند کرد .

روز قدس روزی متعلق به تمام حامیان حقوق بشر در سراسر جهان است و تنها مختص به جهان اسلام نیست؛ چرا که ابعاد جنایت‌های رژیم صهیونیستی سراسر کره خاکی را تحت الشعاع خود قرار داده و موجی از تاسف و تاثر را در بین مردم ملل مختلف جهان با هر رنگ و قومیت و مذهب و نژاد ایجاد کرده است.   

روز قدس، روز خیزش مسلمانان عالم در دفاع از ارزش‌های الهی و روز دفاع از محرومین و مستضعفین ستمدیده عالم است.

روز قدس روز دفاع از فلسطین مظلوم و روز خونخواهی از شهیدانی است که در برابر گلوله‌ها و بمب‌های صهیونیسم تمامیت خواه و استکبار جهانی به خاک و خون غلتیده‌اند.

شهردار کرج در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف در این ماه مبارک و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مردم شریف کرج، همه اقشار، صنوف و فعالان عرصه‌های مختلف برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =