اختتامیه مسابقه قرآن

آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج با تجلیل از نفرات برتر برگزار شد و از ۲۱۲ نفر از برگزیدگان و نفرات برتر قرآنی در سال ۱۴۰۰ تجلیل بعمل آمد.

به گزارش کرج امروز، در این مراسم که با حضور عموم مردم و جامعه قرآنی شهر کرج و اعضای شورای شهر، شهردار کرج و مسئولان مجموعه مدیریت شهری در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح برگزار شد، از ۲۱۲ نفر از برگزیدگان و نفرات برتر قرآنی در سال ۱۴۰۰ تجلیل بعمل آمد.

مسابقات قرآنی محلات برای ششمین سال متوالی به همت اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج به مناسبت یادبود سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف ترویج تلاوت، حفظ و تکریم قرآن کریم در بین عموم شهروندان و همچنین دستیابی به عنوان پایتخت قرآنی کشور توسط شهر کرج برگزار شده و این رویداد قرآنی بزرگترین رویداد در سطح کشور به لحاظ گستردگی در محلات شهری و تعداد شرکت کنندگان به شمار می‌رود.

از بخش های متنوع آیین اختتامیه مسابقات قرآنی محلات که با اجرای محمدهادی اسلامی و حسین کوه خیل از مجریان توانمند صدا و سیما صورت گرفت، می‌توان به تلاوت زیبای قرآن توسط مسعود سیاح گرجی قاری بین المللی و امیرحسین جعفرزاده قاری مطرح نوجوان و همچنین اجرای موسیقی ملی مذهبی توسط علی کمالی خواننده البرزی اشاره کرد.

از آنجایی که پایان هر نقطه، سرآغاز خط دیگری است، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است تا این مسابقات در سال‌های آینده نیز به صورت مستمر برگزار شود تا ضمن اهمیت روز افزون به قرآن کریم، بتوانیم شاهد پرورش نسلی قرآنی در جامعه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =