مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج گفت که کم کاری، انفعال، عدم پاسخگویی و کم توجهی به رفع مشکلات شهری خطوطِ قرمز این دوره مدیریت شهری هستند و مدیران شهری باید به دنبال گشایش های بزرگ در جهت جلب رضایت شهروندان باشند.

مصطفی سعیدی در گفتگو با کرج امروز ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: طی هفته های اخیر موضوعاتی همچون تعیین تکلیف یکی از ابربدهکارانِ شهر و مانع زدایی از پروژه مشارکتی ایران زمین هر یک به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال مطرح شد که انتظارِ اینجانب از مدیران شهری اهتمام بیشتر به این قبیل موضوعات می باشد که ضمن استیفای حقوق شهر و شهرداری، موجبات درآمدزایی برای تزریق به پروژه های نیمه تمام را فراهم آورند.

وی افزود: مدیران شهری باید روزانه حداقل ۱۳، ۱۴ ساعت کارِ جدی نمایند و متناسب با مسئولیتی که عهده دار آن هستند، به دنبال مانع زدایی، خلاقیت و نوآوری، صرفه جویی در هزینه ها و عملِ متعهدانه و مسئولانه به مأموریت های محوله باشند و با فاصله اندک از یکدیگر، اخبارِ خوبی از اتفاقات بزرگ را برای اعلام به مردم آماده سازی کنند؛ معنی کار جهادی و انقلابی نیز جز این نیست.

شهردار مرکز البرز اظهار کرد: امسال به ویژه در حوزه عمرانی انتظار می رود تا چه پروژه های مرکزی و چه پروژه های مناطق سریع تر جمع بندی شده و با تسریع در تکمیل و بهره برداری از آنها اعم از احداث ۳۰ پارک محله ای، تقاطع ماهان – آزادی، کنارگذر شرقی مهرشهر، بزرگراه شمالی، مترو، بلوار شهید ناصربخت، سرای محلات، سوله های چند منظوره مدیریت بحران، پارکینگ های عمومی و طبقاتی و...، بتوانیم کام مردم را شیرین نماییم، در خصوص توسعه سرانه فضای سبز، محرومیت زدایی و توجه به رفع مشکلات شهروندان نیز نگاه مشابهی باید وجود داشته باشد.

به گفته سعیدی، ادامه طرح جهادی علمداران خدمت، ساماندهی منابع انسانی، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی، حمایت از تقویت سرانه های ورزشی، فرهنگی، آموزشی و درمانی، شفاف سازی و انتشار عمومی آمار و اطلاعات مالی و اداری شهرداری، تحقق منابع درآمدی و وصول مطالبات کلان از ابربدهکاران، جذب حمایت مادی از دولت در جهت تکمیل طرح های کلان و... از اولویت های امسال شهرداری کرج هستند که با همراهی و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر به ثمر می نشینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =