22

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اتمام عملیات تراش و روکش خیابان‌های شهرک نهال و بذر با توزیع بیش از دو هزار و ۲۰۰ تن آسفالت خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: پیرو درخواست شهروندان و پیگیری‌های صورت گرفته، ترمیم و بهسازی وتراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی و بلوارهای شهرک نهال و بذر در جاده محمد شهر به متراژ ۱۸ هزار مترمربع و با صرف دوهزار و ۲۰۰ تن آسفالت اجرایی شد.

یگانی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی شهرداری‌ها نظارت برکیفیت آسفالت معابر و نیز ترمیم به موقع آنها است، افزود: عملیات آسفالت معابر منطقه طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت‌های پیش بینی شده، صورت می‌گیرد.

این مسئول، با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه افزود: پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح منطقه بر اساس نیاز محله‌های مختلف صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای افزایش رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه در طول این مدت با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.

یگانی در پایان خاطرنشان کرد: برای عمران و نوسازی معابر و محلات این منطقه برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده اجرایی خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =