مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت سابیر پیمانکار پروژه قطار شهری بر تسریع در تکمیل این طرح ملی نیمه تمام عمرانی – ترافیکی تاکید کرد و خواستار استمرار جلسات مدیریتی با هدف مانع زدایی شد.

به گزارش کرج امروز، جواد طالبی مدیرعامل جدید شرکت سابیر پیمانکار و مجری پروژه قطار شهری با حضور در دفتر شهردار کرج، ضمن دیدار و گفتگو با مصطفی سعیدی، بر اهتمام این مجموعه در راستای سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه مترو به عنوان طرحی ملی و کلان تاکید کرد و گفت که سابیر با انگیزه و توانِ مضاعف فنی و مهندسی و با همدلی و همکاری به دنبال بهره برداری از اولویت تعیین شده جهت افتتاح می باشد و از هیچ کوششی در این راستا فروگذار نخواهد کرد.

شهردار کرج نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید شرکت سابیر، اظهار داشت: تکمیل پروژه قطار شهری مورد تاکید و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و استاندار محترم البرز می باشد و امیدواریم در دوره کنونی بتوانیم فاز اول مترو را از مبداء ایستگاه شهید سلطانی به سمت ایستگاه های o،m،f،k راه اندازی نماییم.

مصطفی سعیدی افزود: خوشبختانه در سفر اخیر دولت به البرز دستور مناسبی جهت تامین دپوی قطار شهری کرج صادر شده که با عملیاتی شدن آن بخشی از موانع پیش روی پروژه مرتفع می گردد.

گفتنی است سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و جمعی از مدیران و کارشناسان مرتبط با پروژه مترو نیز در جلسه حضور داشتند و مقرر گردید هر دو هفته یکبار جلساتی در دفتر شهردار با حضور تیم مدیریتی قطار شهری و تیم فنی و اجرایی پیمانکار جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه و پیشرفت فیزیکی طرح برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =