حادثه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به حوادث هفته گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ۵ حادثه از سوی نیروهای عملیاتی مهار شد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز به تشریح حوادث هفته گذشته پرداخت و به عنوان اولین مورد از حادثه برخورد رخ‌به‌رخ دو دستگاه خودرو سراتو و پراید در جاده چالوس، ابتدای سرودار خبر داد و گفت: پس از اعلام این حادثه از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵، نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۱۲ و ۱۲۸ به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: این حادثه منجر به مصدومیت سرنشین خودروی پراید (مؤنث حدوداً ۳۵ ساله)، مصدومیت سرنشین خودرو سراتو (مؤنث حدوداً ۵۰) و فوت هدایت‌کننده خودرو پراید (مذکر حدوداً ۴۰ ساله) شد.

این مسئول با اشاره به اینکه افراد مصدوم بلافاصله با اعزام اکیپ نجات از خودروها خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند از ایمن‌سازی موقعیت توسط آتش‌نشانان یادکرد و افزود: برای امدادرسانی به این حادثه ۷ نفر نیروی عملیاتی و دو دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

حریق خودرو داخل بزرگراه تهران کرج منجر به واژگونی دو دستگاه خودرو شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در ادامه به اعلام حریق خودرو سمند در بزرگراه تهران کرج، روبروی بوستان جهان از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ اشاره و بیان کرد: در این حادثه نیز نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۲۱، ۱۲۰، ۱۱۷، ۱۱۶، ۱۰۱ به محل حادثه اعزام شدند.

جمشیدی اضافه کرد: حریق خودروی سمند در بزرگراه تهران کرج منجر به برخورد و واژگونی دو دستگاه خودروی پیکان و رانا باهم شد؛ هدایت‌کنندگان خودروها (سمند حدوداً ۳۵، پیکان ۳۰ و رانا ۴۵ ساله) دچار مصدومیت شدند که با حضور آتش‌نشانان، حریق اطفاء، مصدومین تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه ایمن‌سازی شد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برای امدادرسانی به این حادثه ۱۸ نفر نیروی عملیاتی و شش دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

انفجار سیلندر گاز در حصارک پایین، یک مصدوم برجای گذاشت

جمشیدی در ادامه به انفجار سیلندر گاز در حصارک پایین، خیابان مالک اشتر، خیابان فاطمیه اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک فرد مصدوم شد که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان فرد مصدوم تحویل عوامل اورژانس شده و نسبت به ایمن‌سازی محل اقدامات لازم صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: این انفجار در زیرزمین واحد مسکونی به متراژ حدوداً ۸۰ مترمربع براثر نشت سیلندر گاز (پیک‌نیک) صورت گرفت.

جمشیدی گفت: انفجار فوق حریقی در برنداشت و برای امدادرسانی به این حادثه  ۴ نفر نیروی عملیاتی به همراه دو دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه ۱۱۹ به محل اعزام شدند.

برخورد خودرو با قطار مسافربری آتش‌نشانان را به محل حادثه کشاند

وی همچنین از برخورد خودرو وانت با قطار مسافربری در کلاک پایین طی هفته گذشته خبر داد و افزود: برای امدادرسانی به این حادثه ۴ نفر نیروی عملیاتی و ۲ دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه ۱۲۱ به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج خوشبختانه حادثه فوق هیچ‌ مصدومی در برنداشت.

یک باب تعمیرگاه خودرو در ۴۵ متری گل شهر طعمه‌ی حریق شد

آخرین حادثه در هفته گذشته حریق یک باب تجاری (تعمیرگاه خودرو) در ۴۵ متری گل شهر نرسیده به بلوار هوشیار بود که جمشیدی به آن اشاره کرد و افزود: با حضور به‌موقع آتش‌نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به خودروهای مجاور تعمیرگاه نسبت به ایمن‌سازی محل اقدامات لازم نیز انجام شد.

وی افزود: این حریق در تعمیرگاه خودرو به متراژ حدوداً ۴۰ متر شعله‌ور و منجر به مصدومیت  سه نفر مذکر (حدوداً ۳۰ ساله) شد.

 
جمشیدی گفت: برای اطفاء و امدادرسانی به این عملیات ۱۱ نفر آتش‌نشان به همراه چهار دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های ۱۰۲ و ۱۱۰ به محل اعزام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =